Zeta V
Kaip aš atšvenčiau savo 50.
Prisijunkite prie mūsų švęsti 50-ąjį gimtadienį! Draugai susirinko pasimėgauti skaniais šašlykais, pašokti ir linksmai praleisti laiką. Šis 20 minučių vaizdo įrašas parodo geriausias akimirkas iš šios nuostabios šventės.

Mindaugo Karūnavimo minėjimas Londone
Kaimukas, 2023
Atraskite La Gomerą: Ramybės ir Gamtos Oazė
Atostogaujant Tenerifėje visada žavi saulėlydis į paslaptingai atrodančią La Gomeros salą. Šį kartą ją aplankysime ir išspręsime šią mįslę. La Gomeros ypatybė ta, kad joje mažai ne tik turistų, bet ir vietinių gyventojų, todėl ieškantiems ramių atostogų tikrai patiks. Atostogavome Vasario pradžioje,2024 - 5 dienas Tenerifėje ir 3 dienas La Gomeroje. 00:00 Netrukus matysite 01:07 Vykstame į La G...
BIG CHURCH DAY OUT - 2024
Krikščioniškos muzikos festivalis, kuris vyksta kiekvienais metais dvi dienas. Į jį suvažiuoja dainininkai ir muzikantai iš įvairių pasaulio šalių ir jį aplanko per 30 tūkstančių žmonių. #bigchurchdayout#muzikosfestivalis#keliones
Tenerife 4 dalis - Bananų plantacija
Ketvirtoje Tenerifės dalyje aplankysime bananų plantaciją, kur gidas papasakos iš kaip vadinasi bananai kanarų salose, iš kur jie atsirado ir kaip jie auginami. Taip pat apsilankysime restorane, kuris yra bananų plantacijoje ir pagaliau išsimaudysime baseine. Keliaujane Vasario 6 dieną. #keliones #tenerife #bananuplantacija#
Tenerife 3 dalis - Rambla de Castro
Trečioje Tenerifės dalyje matysite kelionę per Los Gigantės kalnus automobiliu, pasivaikščiojimą su draugais Rambla de castro trąsa pakrante ir vakarinį Garačiko. Keliaujane Vasario 5 dieną. #keliones #tenerife #rambladecastro
Tenerife 2 dalis - El Agujero Los Gigantės akis
Tenerifės Slapto Perlo Paieškos: Kelionė į El Agujero Los Gigantes Šis filmukas kviečia į neįprastą kelionę , ne turistams skirta trasa, po Tenerifės gamtos grožį, ieškant slapto perlo - El Agujero Los Gigantes akies. Su iššūkiais kopiant stačia trąsa ir sekant klaidžius vingius. Kelionės metu sustojama prie misijonieriaus kryžiaus, kuris atveria vaizdą į Teidę, Tenerifės ikoną. Mėgaujamasi vai...
Ingos ir Roberto sodas
Iš paukščio skrydžio. Ši 1.5 minutės vaizdo įrašo kelionė leis jums pakilti aukštai virš Alytaus priemiesčio Likiškėlių sodybų ir atskleisti šios vietovės žavesį iš naujos perspektyvos. Drono kamera įamžino vaizdus, kuriuose nuo paukščio skrydžio atsiveria Alytaus miesto vakarinės apylinkės su Vidzgiriu, Dainava ir net televizijos bokštu.
Tenerifė I dalis - Barranco del Infierno
"Sveiki draugai! Šiame įkvepiančiame TH-cam vaizdo įraše keliausime per įspūdingą Barranco del Infierno tarpeklio taką Tenerifės gamtos rezervate. Išvysime nuostabius gamtos stebuklus, kuriuos siūlo šis unikalus kanjonas. Sekite mūsų nuotykius ir atraskite grožį, kurį siūlo Tenerifės gamta!" #keliones#tenerife#kanarusalos#
Naujųjų Metų belaukiant 2024
2024-uosius sutikome su labai smagia kompanija su daug maisto ir juoko. Net nebuvo kada filmuoti... tai tik toks trumpas filmukas gavosi... nors kartą. :-) #naujimetai#sokiai#zaidimai
Kelionė į Islandiją
Islandija - vulkaninės kilmės sala, garsėjanti kvapą gniaužiančiais fiordais, krantais, kuriuos skalauja Atlanto vandenynas, aktyviais ugnikalniais, geizeriais, ledynais ir neįtikėtino grožio vasarą sužaliuojančia gamta. Šalyje yra apie 200 ugnikalnių, iš kurių 30 yra nuolat veikiantys. Reikjavikas yra didžiausias šalies miestas bei sostinė, besididžiuojanti šiauriausios pasaulio sostinės titul...
Giedriaus Jubiliejus
Mano 50-tas gimtadienis buvo atšvęstas puikiai su giminėmis ir draugais. Ačiū kad dalyvavote ir kad esate mano gyvenime. 00:00 Pristatymas 01:12 Veiksmas namuose 13:59 Ruošiame salę 17:20 Renkasi svečiai 21:06 Prasideda šventė 23:25 Susipažinimo žaidimas 30:52 Padėka mamai 36:32 Sveikinimų pusvalandis 51:19 Šokiai #gimtadienis #Giedriausjubiliejus#šokiai
Kelionė į Romą VII dalis - Panteonas, Caravaggio, Mikelandželo darbai
Kelionė į Romą V Dalis - Romėniškas Apijaus kelias, akvedukai
Kelionė į Romą IV dalis - Koliziejus, Palatino kalva, Trevi fontanas, Ispanijos laiptai
Kelionė į Romą III dalis - Nerono Domus Aurea, Frascati
Svečiai iš Lietuvos Londone

• @virginijapociute5623
    @virginijapociute5623 หลายเดือนก่อน

Tikrai daug lansbergyno palikuonys susirinko 😂😂😂😂😂😂

@arunaszakis5161 หลายเดือนก่อน

Oho, kokia graži sodyba...?! Bet tas epizodas su Rikiu...?! Dievaži - geriau, kad pažangūs europiečiai jo nematytų... Reikėtų labai daug aiškintis, jog šuo - pririštas...! 😅

• @giedri1
      @giedri1 หลายเดือนก่อน

😅😅😅

• @janinagudisauskiene1709
    @janinagudisauskiene1709 หลายเดือนก่อน

Nuo tu turi ką nors sukurti ačiū.

• @editaaugaityte3557
    @editaaugaityte3557 2 หลายเดือนก่อน

O kiek jojikėm metų

@zetav7042 6 วันที่ผ่านมา

Jutai 23 metai , o Evitai 16.

• @arunaspetrosiunas8959
    @arunaspetrosiunas8959 3 หลายเดือนก่อน

viskas ok! Tik muzikantui reiketu paklausyti lietuvių liaudies dainų, kad neiškraipyti melodijos!

@arunaszakis5161 4 หลายเดือนก่อน

Nu super čia jūs... Pasirodo ne vienas "keliauju su šlepetėmis"...?! Turiu kolegę...?!😂 Su Irma mes irgi čia ėjome, bet, deja, tą kartą buvau ne su šlepetėmis...! 😂😂😂

Nu fainiai čia jūs pasibuvot... Tie draugai, pakeleiviai, kur "Baranco..." kartu keliavot - tokie linksmuoliai...?! 😊

@zetav7042 4 หลายเดือนก่อน

Smagiausia ne pati kelionė, o draugai 🤩

• @nijolejakelaitiene6582
    @nijolejakelaitiene6582 4 หลายเดือนก่อน

Kaip vaikų darželis . Dėl susipažinimo 😅

• @IrenSok
    @IrenSok 5 หลายเดือนก่อน

Saunuoliai!😘

Ačių IrenSok.

@arunaszakis5161 5 หลายเดือนก่อน

Sužiūrėjau visas vienu kartu... Dabar svarstau - ar verta man ten važiuoti, nes jaučiuosi, kaip buvęs ten...! 😂

@zetav7042 5 หลายเดือนก่อน

Tai tik aiškiau bus ką lankyti 😊

@arunaszakis5161 5 หลายเดือนก่อน

Nu įspūdingai jūs čia... Jau noriu į Lanzarotę.... 😊

@zetav7042 5 หลายเดือนก่อน

Ačiū, kad žiūrėjote! Džiaugiamės, kad galėjome pasidalinti šia patirtimi su jumis. Jei patiko šis vaizdo įrašas būtume labai dėkingi, jei užsiprenumeruotumėte mūsų kanalą. Taip galėsite gauti daugiau vaizdo įrašų ateityje! 😊📹 Labai vertiname jūsų laiką ir palaikymą, būtume labai dėkingi, jei paliktumėte komentarą ir paspaustumėte "Patinka". Jūsų nuomonė mums yra labai svarbi, tai padės toliau kurti turinį, kuris jums patinka! 😊👍

Thank you for watching! We are glad we could share this experience with you. 😊📹 We really appreciate your time and support, please leave a comment and click "Like"👍. Your opinion is very important to us, it will help us continue to create content that you love! 😊👍

@zetav7042 5 หลายเดือนก่อน

Ačiū, kad žiūrėjote! Džiaugiamės, kad galėjome pasidalinti šia patirtimi su jumis. Jei patiko šis vaizdo įrašas būtume labai dėkingi, jei užsiprenumeruotumėte mūsų kanalą. Taip galėsite gauti daugiau vaizdo įrašų ateityje! 😊📹 Labai vertiname jūsų laiką ir palaikymą, būtume labai dėkingi, jei paliktumėte komentarą ir paspaustumėte "Patinka"👍. Jūsų nuomonė mums yra labai svarbi, tai padės toliau kurti turinį, kuris jums patinka! 😊👍

Ačiū, kad žiūrėjote. Jei patiko šis vaizdo įrašas būtume labai dėkingi, jei užsiprenumeruotumėte mūsų kanalą. Taip galėsite gauti daugiau vaizdo įrašų ateityje! 😊📹 Labai vertiname jūsų laiką ir palaikymą, būtume labai dėkingi, jei paliktumėte komentarą ir paspaustumėte "Patinka"👍. Jūsų nuomonė mums yra labai svarbi, tai padės toliau kurti turinį, kuris jums patinka! 😊👍

@zetav7042 5 หลายเดือนก่อน

00:00 Praeitoje dalyje 01:19 Susitikimas su šernais 03:27 Vietinis turgelis 07:13 Aplankom vietines apylinkes 10:44 Brendam į salą 12:10 Vakarienė ir įspūdžiai

@zetav7042 5 หลายเดือนก่อน

Ačiū, kad žiūrėjote! Džiaugiuosi, kad galėjau pasidalinti šia nuostabia patirtimi su jumis. Jei patiko šis vaizdo įrašas ir norėtumėte matyti daugiau panašaus turinio, būčiau labai dėkingas, jei užsiprenumeruotumėte mano kanalą. Taip galėsite gauti daugiau įdomių ir įkvepiančių vaizdo įrašų ateityje! 😊📹 Labai vertinu jūsų laiką ir palaikymą, būčiau labai dėkingas, jei paliktumėte komentarą ir paspaustumėte "Patinka". Jūsų nuomonė ir palaikymas yra labai svarbūs man, ir tai padės man toliau kurti turinį, kuris jums patinka! 😊👍

Ačiū, kad žiūrėjote! Jei patiko šis vaizdo įrašas ir norėtumėte matyti daugiau panašaus turinio, būčiau labai dėkingas, jei užsiprenumeruotumėte mano kanalą. Taip galėsite gauti daugiau įdomių ir įkvepiančių vaizdo įrašų ateityje! 😊📹 Labai vertinu jūsų laiką ir palaikymą, būčiau labai dėkingas, jei paliktumėte komentarą ir paspaustumėte "Patinka". Jūsų nuomonė ir palaikymas yra labai svarbūs man, ir tai padės man toliau kurti turinį, kuris jums patinka! 😊👍