Bartosz ORLIŃSKI
4 dni w północnych Włoszech
Zapraszamy Was na relację z naszego 4 dniowego wyjazdu do północnych Włoch. Ten film to pewna kontynuacja naszego wyjazdu do Madrytu. Pobyt w Madrycie związany był z pierwszym rokiem studiów magisterskich naszego syna Jakuba. Wyjazd do Włoch, to zakończenie studiów magisterskich Kuby, bo drugi rok studiował właśnie w Trydencie.
W czasie naszego pobytu odwiedziliśmy znane nam z wcześniejszego wyjazdu miejsca nad jeziorem Garda oraz Weronę. Byliśmy oczywiście w Trydencie i na koniec zwiedzaliśmy Mediolan oraz Bergamo.
W filmie staraliśmy się podać jak najwięcej użytecznych informacji - być może będą one pomocne dla kogoś, kto planuje wyjazd w tamte rejony.
Zapraszamy do obejrzenia i do subskrybowania naszego kanału.
Jeżeli film Ci się podobał daj łapkę w górę lub napisz choćby krótki komentarz.
Pozdrawiamy Beata i Bartek
W filmie wykorzystano utwory z serwisu EpidemicSound
มุมมอง: 2 157

Czy Madryt może zachwycić?
Zapraszam Was na krótką relację z naszej wizyty w Madrycie. W roku 2021 kiedy nasz syn Jakub studiował w Madrycie postanowiliśmy przy tej okazji zwiedzić stolicę Hiszpanii. Kuba pokazał nam kilka miejsc, które nas bardzo zaskoczyły i bardzo nam się podobały. W filmie wykorzystano utwory: Vanesa Martín - Porque queramos vernos (feat. Matias Damásio) The Tango Project - Por Una Cabeza Yasmin Levy...
Nasze Indie cz. 2
Dziś prezentuję Wam drugą część filmu z naszej podróży do Indii w 2018 roku . Jak informowałem już w pierwszej części, cały materiał źródłowy został nagrany w grudniu 2018 roku, a sam film powstał na początku roku 2019. Niestety również ta część filmu jest "filmem niemym" czyli bez dogranego głosu narratora. Wszystkie ważne informacje prezentowane są tylko w formie napisów. Druga część filmu za...
Nasze Indie cz. 1
5 grudnia 2023 roku przypadała 5 rocznica ślubu naszej córki Basi i Amrita. Z tej okazji zdecydowaliśmy się upublicznić pierwszą część filmu z turystycznej części naszej wyprawy do Indii na ich ślub. Materiał filmowy i zdjęciowy został nagrany w grudniu 2018 roku, a film powstał na początku roku 2019 - niestety jest to jeszcze jeden z naszych "niemych" filmów znajdujących się na moim kanale - c...
Dolny Śląsk i Opolszczyzna
Zapraszamy Was na relację z naszej letniej rowerowej wyprawy po Dolnym Śląsku i Opolszczyźnie. Była to dla nas trochę podróż wspomnień, w czasie której odwiedziliśmy miejscowości, gdzie spędziliśmy nasze dzieciństwo. Ponieważ odwiedziliśmy również bardzo ciekawe miejsca, to chcemy podzielić się z Wami naszymi wrażeniami i spostrzeżeniami. Może nasze doświadczenia będą dla kogoś pomocne przy pla...
Dolny Śląsk i Opolszczyzna zwiastun
มุมมอง 12011 หลายเดือนก่อน
Zapraszamy na zwiastun naszej relacji z tegorocznej wyprawy rowerowej. Publikacja filmu z całej wyprawy wkrótce - nadal jestem motywowany przez Beatę do skrócenia całości, ale ciężko mi idzie ;-) Muzyka: EpidemicSound.com
Szwajcaria kamperem
มุมมอง 13Kปีที่แล้ว
Zapraszamy do obejrzenia naszej relacji z tygodniowego wyjazdu wypożyczonym kamperem do Szwajcarii. Podczas podróży zwiedziliśmy takie miejsca jak zamek Neuschwanstein w Niemczech oraz Lucernę i okolice Interlaken w Szwajcarii. W filmie wskazujemy również kempingi, na których nocowaliśmy. Podkład muzyczny: Epidemicsound.com
Nasza Ziemia Święta cz II
Zapraszam na II część relacji filmowej z naszej wyprawy do Ziemi Świętej w 2023 roku. Ta część filmu obejmuje zwiedzanie Jerozolimy i Betlejem oraz wyjazd do Masady i nad Morze Martwe. Muzyka: EPIDEMICSOUND.COM Informacje o odwiedzanych miejscach zaczerpnięto z Wikipedii oraz różnych stron internetowych i blogów, które opisują różne miejsca w Izraelu.
Nasza Ziemia Święta cz. I
Zapraszam na I część relacji filmowej z naszej wyprawy do Ziemi Świętej w 2023 roku. Ta część filmu obejmuje wylot do Izraela zwiedzanie Jafy i Tel Awiwu oraz części północnej Izraela. Kończy ją przyjazd do Jerozolimy. Zwiedzanie Jerozolimy i Betlejem oraz wyjazd do Masady i nad Morze Martwe przedstawione zostaną w części II filmu. Muzyka: EPIDEMICSOUND.COM Informacje o odwiedzanych miejscach z...
Izrael 2023 - zwiastun relacji filmowej z naszego wyjazdu do Ziemi Świętej
Zapraszam na zwiastun filmu z naszego wyjazdu do Ziemi Świętej. Od dziś (16 kwietnia) po oficjalnej premierze filmu dla uczestników wyjazdu udostępniona jest również I część relacji z wyjazdu obejmująca wylot do Izraela, zwiedzanie Jafy i Tel Awiwu oraz północnej części Izraela. Część II relacji obejmuje zwiedzanie Jerozolimy i Betlejem oraz wyjazd do Masady i nad Morze Martwe. Jako podkład muz...
Rowerem z Kaszub na Suwalszczyznę
Relacja filmowa z naszej rowerowej podróży z Kaszub przez Warmię i Mazury na Suwalszczyznę, która miała miejsce w sierpniu 2022 roku. Podkład muzyczny - EpidemicSound www.epidemicsound.com/
Wyprawa rowerowa wokół Tatr 2022
มุมมอง 2.9Kปีที่แล้ว
Relacja z naszej 5 dniowej wyprawy wokół Tatr na początku maja 2022 roku. Trasa trochę zmieniona w stosunku do oficjalnego szlaku wokół Tatr. Generalnie bardzo nam się podobało. Pogoda świetna, ścieżki rowerowe, którymi jechaliśmy na trasie rewelacyjne! Trasa tylko miejscami trudna - nie było jakiś strasznych podjazdów (no poza jazdą szlakami pieszymi ;-) ) Pod linkiem udostępniam archiwum z za...
#16 Dwa dni w Porto przed powrotem do kraju
To ostatni odcinek relacji z naszej pielgrzymki z Lizbony do grobu św. Jakuba w Santiago de Compostela. Po odpoczynku nad brzegiem oceanu zaplanowaliśmy krótki pobyt w Porto (jak zwykle za krótki). Zwiedzanie tego urokliwego miasta to tak naprawdę dwubiegunowa huśtawka nastrojów. Z jednej strony piękne miejsca z super atmosferą, a z drugiej odczucia jak ze zwiedzania najgorszych miejsc na Pradz...
#15 Odpoczynek po wyprawie
Po dotarciu do Santiago de Compostela i zakończeniu naszej pielgrzymki do grobu św. Jakuba udaliśmy się na kilkudniowy odpoczynek do Vila Praia de Âncora. Trasę powrotną z Santiago pokonaliśmy głównie pociągiem z jednym 33 km odcinkiem przejechanym na rowerach. Tych kilka dni nad brzegiem oceanu pozwoliło nam odpocząć po trudach pokonywania trasy do Santiago. Taką chwilę wytchnienia przed powro...
#14 DZIEŃ 9 Santiago de Compostela
Ostatni, dziewiąty dzień naszej podróży. Przez Pontevedra i Padrón przedzieramy się do celu naszej pielgrzymki - Santiago de Compostela. Większość trasy pokonujemy szlakiem pieszym i dla nas i naszych rowerów jest to duże wyzwanie. Sypki piasek, kamienie, głównie szutrowe trasy dają nam się we znaki. Docieramy na miejsce szczęśliwi ale bardzo zmęczeni. Po drodze spotykamy wielu pielgrzymów pies...
#13 DZIEŃ 8 Pierwszy dzień w Hiszpanii
#12 DZIEŃ 7 Dojechać do Hiszpanii
#11 DZIEŃ 6 Droga do Vila do Conde
#10 DZIEŃ 5 W drodze do Ovaru
#9 DZIEŃ 4 droga do Figueira da Foz
#8 Fatima widziana naszymi oczami
#7 DZIEŃ 3 Dojazd do Fatimy
#6 DZIEŃ 2 - Jedziemy do Fatimy
#5 Dzień 1 jazdy ruszamy w trasę
#4 Lizbona drugi dzień zwiedzania
#3 Lizbona - pierwszy dzień zwiedzania
#2 Wylot do Lizbony
#1 Pakowanie

• @BogdanWarot
    @BogdanWarot 6 หลายเดือนก่อน

Jakby się oberwało to do nieba byście nie polecieli😃 pięknie

@KamKos69 7 หลายเดือนก่อน

hej Bartku 🙂 fajna relacja 🙂 pięknie nagrane i zmontowane 🙂 pozdrowionka

@bartoszorlinski725 7 หลายเดือนก่อน

Cieszę się, że Ci się podobało i dzięki za komentarz. Pozdrawiam

@KamKos69 7 หลายเดือนก่อน

@@bartoszorlinski725 😉👋

• @kazimierzczechowski3447
    @kazimierzczechowski3447 9 หลายเดือนก่อน

Nie ciekawy reportaż dla nowobogackich snobow.

@bartoszorlinski725 9 หลายเดือนก่อน

Hmm, skoro zmarnował Pan czas na obejrzenie tej relacji i wydała się Panu nieciekawa, to po co jeszcze marnować czas na nic niewnoszące wpisy? Pozdrawiam

@KamKos69 9 หลายเดือนก่อน

Świetne ujęcia 🙂 fajna relacja 😊 pozdrowionka

@bartoszorlinski725 9 หลายเดือนก่อน

Dzięki ;-) zapraszam do obejrzenia innych relacji z naszych wyjazdów. Pozdrawiam

• @campercamper2045
    @campercamper2045 9 หลายเดือนก่อน

Jaką aplikacją płaciliście za parkingi. Apropo odległości my mamy zamiar wyjechać na 18 dni i objechać szwajcarię trasą grand tour . Cała podróż z polski do Szafuza (początek podróży trasą grand tour) i z powrotem do Polski to jedyne 3961km. Myślę że damy radę.

@bartoszorlinski725 9 หลายเดือนก่อน

Używaliśmy aplikacji EasyPark - taka apka podana była na parkingu i się sprawdzała. Tak, 18 dni to już coś. Mam nadzieję, że uda się Wam zrealizować plan ;-) Pozdrawiamy

• @luksix
    @luksix 9 หลายเดือนก่อน

Moje marzenie to nie wycieczka kamperem, lecz zamieszkanie tam 😅

• @leszekdormanowski5313
    @leszekdormanowski5313 9 หลายเดือนก่อน

Bardzo fajny film.Pozdrawiam.

@bartoszorlinski725 9 หลายเดือนก่อน

Dzięki. Zachęcam do obejrzenia innych relacji z naszych wyjazdów ;-)

• @ALDChannel-travel
    @ALDChannel-travel 9 หลายเดือนก่อน

Szwajcaria zawsze piękna. Fajna wycieczka 👍. W Grindenwald była do zobaczenia Północna ściana Eigeru. Najwspanialsza ściana w Europie a może i na świecie.

@bartoszorlinski725 9 หลายเดือนก่อน

Wiemy, że jeszcze wielu rzeczy nie udało nam się obejrzeć ;-) ale przy tak krótkim czasie musi zostać jakiś niedosyt. Może jeszcze kiedyś wrócimy do Szwajcarii. Dzięki za komentarz ;-)

• @ALDChannel-travel
      @ALDChannel-travel 9 หลายเดือนก่อน

Masz rację. My też planujemy ponowne odwiedziny. I jak mówiłeś , co najmniej 2 tygodnie 😀

@KamKos69 10 หลายเดือนก่อน

Super relacja 😁 pozdrowionka

• @dominikaorlinska2264
    @dominikaorlinska2264 10 หลายเดือนก่อน

Super film o pięknych miejscach :)!

• @BeataWolk-yw5xo
    @BeataWolk-yw5xo 11 หลายเดือนก่อน

Dziękuję , wybraliście piękną trasę do zwiedzenia. Muszę tam znów pojechać Kotlina kłodzka, Polanica, Głuchołazy., Gratuluję kondycji , humoru i dobrej atmosfery na luzie. Brakuje mi trochę podpowiedzenia cen , ale jest to do odzyskania. Serdecznie pozdrawiam🙋‍♀️. 😊👍Może to ja przetrę wam trasę ! 😅

@bartoszorlinski725 11 หลายเดือนก่อน

Co do cen to niestety nie jest tanio. Noclegi w Polsce od 200zl (w Zamku jeszcze drożej :-)) W Czechach niestety jeszcze drozej. Bilety na Sky Bridge prawie 500zl za dwie osoby. Zapraszamy do obejrzenia naszych innych relacji. Pozdrawiam

@KamKos69 11 หลายเดือนก่อน

Ciekawy materiał 😉😁🙂⛰️🏞️ mega ujęcia 🙂 pozdrawiam Was serdecznie

@bartoszorlinski725 11 หลายเดือนก่อน

Dziękujemy i również pozdrawiamy :-)

• @rajmundlassak9141
    @rajmundlassak9141 11 หลายเดือนก่อน

👍🏼

• @miroslawstawinski5955
    @miroslawstawinski5955 11 หลายเดือนก่อน

Ogladajac te wszystkie filmiki o Szwajcarii - na roznych portalach - chcialem bardzo podziekowac panu Orlinskiemu za reklamowanie tak pieknego Kraju jakim jest Szwajcaria - Moja Ojczyzna jest jeszcze piekniejsza bo ma wszystko nawet dostep do Morza - czego szwajcarzy nie maja - Film jest super i dziekuje panstwu Orlinskim ... Miroslaw Stawinski lat 62 - Od 38 lat mieszkaniec Visp w Kantonie Wallis - Obywatel Rzeczypospolitej Polski i Confederacji Helvetica ..

• @PODROZEDZIKIEGODANIELA
    @PODROZEDZIKIEGODANIELA ปีที่แล้ว

jaka aplikacja na parking, czy wszystkie płatne, jakieś uwagi, informacje dodatkowe

@bartoszorlinski725 ปีที่แล้ว

W miastach praktycznie wszędzie płatne parkingi. Pojechaliśmy w góry do Blausee Naturpark - wejście do parku płatne. Duży parking przed wejściem - również płatny i to całkiem sporo ;-( więc płacisz wszędzie. Używaliśmy aplikacji EasyPark - taka apka podana była na parkingu i się sprawdzała - tzn. nie zapłaciłem mandatu i kasa z karty zeszła. Wnioskuję zatem, że działa ;-).

• @PODROZEDZIKIEGODANIELA
    @PODROZEDZIKIEGODANIELA ปีที่แล้ว

planuje właśnie taki wyjazd kamperem, fajny filmik. Pozdrawiam

• @tomaszlulek5889
    @tomaszlulek5889 ปีที่แล้ว

Gratulację ,piękna wyprawa ,moglibyście Państwo udostępnić ślad gpx ?? pozdrawiam

@bartoszorlinski725 ปีที่แล้ว

W opisie pod filmem wkleiłem link do pliku ZIP, w którym umieściłem ślady GPX i plik tekstowy z wyjaśnieniem do przeczytania. Mam nadzieję, że uda się pobrać plik i wczytać ślady. Pozdrawiamy ;-)

• @krzysztofp7846
    @krzysztofp7846 ปีที่แล้ว

ile mieliście kontroli policyjnych?

@bartoszorlinski725 ปีที่แล้ว

Nie mieliśmy żadnej. I żadnej się nie spodziewaliśmy :-) Spalismy przecież na kempingach

• @grzegorzklimczak9324
    @grzegorzklimczak9324 ปีที่แล้ว

Fajny film ale z tym chwaleniem Niemiec czy Szwajcarii w tych czasach tvp i rządach co są w Polsce to ryzykowne !) Pozdrawiam 🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂

• @bogdanrosinski7085
    @bogdanrosinski7085 ปีที่แล้ว

Witam w jakim terminie byliście na wyjeździe?

• @obozerki
    @obozerki ปีที่แล้ว

Kibicujemy💚💚💚 super wyprawa. Pozdrawiamy Państwa ☺️

• @pimflappimpek4261
    @pimflappimpek4261 ปีที่แล้ว

I pozdro z podlasia.Bardzo fajne filmiki.

Dzień dobry wam.A da się z wami pożartować xddd

• @KisielakLIFE
    @KisielakLIFE ปีที่แล้ว

gdzieś zgłaszaliście loty dronem?

@bartoszorlinski725 ปีที่แล้ว

Hmmm, nigdzie ;-) Niestety przy wejściu do niektórych miejsc (parków) jest info o zakazie lotu dronem. W Blausee był zakaz ale zobaczyłem go przy wyjściu, już po lataniu - nikt mi uwagi nie zwrócił. Ale faktycznie nie sprawdziłem tego wcześniej w necie, bo widziałem masę filmów z dronów więc przyjąłem, że zasady jak dla lotów dronami do 250g w zasięgu widzialności.

• @Eweralda75
    @Eweralda75 ปีที่แล้ว

Super przekazane , miło się ogląda i słucha .

• @buenosdiaz1267
    @buenosdiaz1267 ปีที่แล้ว

mega fajny odcinek panie Bartoszu

@bartoszorlinski725 ปีที่แล้ว

Bardzo dziękuję za komentarz. Mam nadzieje, że nasze uwagi będą pomocne dla osób planujących podobne wyjazdy do Szwajcarii. Pozdrawiam

• @bolobolo2495
    @bolobolo2495 ปีที่แล้ว

👍👍👍

• @naina1788
    @naina1788 ปีที่แล้ว

Jak miło patrzeć na tak udane małżeństwo :) Pozdrawiam serdecznie z Lublina i dzięki za filmik. Też ruszamy z Damianka w NT ;)

• @karolinaplaszczak8605
    @karolinaplaszczak8605 ปีที่แล้ว

Super komentarz do przejechanych odcinkow i przedstawienie trasy. Czegoś takiego szukałam! Teraz mam o wiele lepsze wyobrażenie szlaku, a sama planuję go przejechać w czerwcu. Dziękuję

• @bozena6278
    @bozena6278 ปีที่แล้ว

Fajnie się zapowiada Byłam tam z Itaka kilka lat temu i było super

@bartoszorlinski725 ปีที่แล้ว

My zdecydowaliśmy się na samodzielną organizację wyjazdu. Oczywiście jedna i druga formuła ma swoje wady i zalety ;-) Niemniej nam również bardzo się podobało ;-)

• @przemekkomanski3499
    @przemekkomanski3499 ปีที่แล้ว

Super filmik, jakbym tam był 😁😁😁

• @gieldugieldu
    @gieldugieldu ปีที่แล้ว

Super film i narracja. Czym filmujesz?

@bartoszorlinski725 ปีที่แล้ว

Dzięki za opinię! Filmuję kamerką GoPro10 a zdjęcia były robione komórką - żadnych wodotrysków. Ale nowe relacje będą miały również materiał z drona DJI Mini 3 Pro ;-)

• @gm4603
    @gm4603 ปีที่แล้ว

Ciepła, pogodna i naturalna relacja przygotowana z wielką starannością i kulturą filmową. Ogląda się z wielką przyjemnością.

• @PITEROSS25
    @PITEROSS25 ปีที่แล้ว

Kręcą mnie filmy o wycieczkach rowerowych. Przyjemny głos narratora ciekawe fakty i ujęcia oraz fajna relacja między wami. Podobały mi się te buziaczki między wami. To nie tylko film o szlaku rowerowym wokół Tatr ale romantyczny film który wygrywa z pozycjami na netflixie 😄 Pozdrawiam serdecznie

• @amritcheema7
    @amritcheema7 4 ปีที่แล้ว

Where is Second part 😀😀😀

• @dupajasiu4490
    @dupajasiu4490 5 ปีที่แล้ว

ludzie po co komu niemy film jak robicie cos to opowiadajcie