Estrout Brothers
Aasta esimesed forellid ujuvate putukatega, Mai '21
Aasta oli siis 2021. Saime pundi kokku, et taaskord üks forellitrip teha. Kamba peale saadi 4 jõeforelli, nad kõik vabastati.
Videos on näha meid kandmas meie disainitud jõeforelli särke. Need olid ühed esimesed jõeforelli särgid, mis ilmavalgust nägid. Tänaseks, ligi 3 aastat hiljem, on meil olemas täiesti uus tootesari, mida saab soetada Eherüsi kodulehelt (link allpool). Minge uurige järele!
Operaator: Karel Limberg / Tõnn Tuvikene / Mikk Tuvikene
Facebook: bit.ly/2RLowWL​
Instagram: bit.ly/2G5Traz

Jõeforelli püük ujuvate putukate ja leechiga, September '20
Teie ees on 2020. aasta viimane jõekatrip! Viimasel püügipäeval suuri kalu ei kohanud, kuid see-eest saime Taaviga nii mõnegi väiksema forelli. 2021. ja 2022. aasta materjali veel jagub ning loodan selle tasapisi teieni tuua! Operaator: Karel Limberg / Taavi Kikkas Montaaž: Karel Limberg #estonia​ #browntrout​ #flyfishing​ #lendõng #jõeforell Muusika: TH-cam library Jälgige meid: Instagram: bit...
Ujuvate putukatega forellipüük, august '20
Peaaegu juba 2 aastat möödas sellest ägedast tripist. Käisime Taaviga jõeforelli püüdmas. Paraku kala leechi ei tahtnud, küll aga stimulatoreid ja klinkhammereid. Saagiks päris mitu jõeforelli, nii suuremad kui väiksemaid, kes kõik said minna vastu sügisesele kudeajale (kui neid vahepeal välja ei püütud). Subscribe! Aitäh! Operaator: Karel Limberg Montaaž: Karel Limberg #estonia​ #browntrout​ #...
Külastame Estlanti ja püüame Saaremaal haugi
มุมมอง 4.6K2 ปีที่แล้ว
2021. aasta suvel õnnestus meil külastada Eesti kõige tuntumat käsitöölante valmistavat ettevõtet Estlant. Estlandi üks omanikest Alver tegi meile kiire tuuri, vastas meie läbimõeldud küsimustele, jagas püüginippe ja täiendas meie landivarusid. Suur aitäh ja edu tegemistes! Pärast kohtumist läksime merele lante katsetama. Kuidas meil läks, seda näete juba videos. Nagu lubatud, siis väljavõte ka...
Kevadisel õhtul ilus jõeforell, kevad '21
Nüüdseks on möödunud päris palju aega viimasest videost. Materjali jagub, aga vaba aega mitte. Tasapisi üritan neid vorpida ja teieni toimetada. See video pärineb eelmisest aastast, kui käisime Tõnniga kalal. Kahepeale saime 3 forelli, kellest suurim on videos. Sel hetkel oli see Tõnni suurim jõekas, aga etteruttavalt võib öelda, et sama aasta suvel see osav kalamees parandas taaskord oma rekor...
Kahe peale 20 jõeforelli, august '20
มุมมอง 1.2K3 ปีที่แล้ว
Selline nägi välja jõeforelli püük 2020. aasta augustis. Mikk läks juba enne lõunat jõe äärde ja mina liitusin hiljem. Kahe peale saime kokku umbes 20 kala, nii väikeseid kui mõõdus forelle. Head vaatamist! Subscribe! Aitäh! Operaator: Karel Limberg, Mikk Tuvikene Montaaž: Karel Limberg #estonia​ #browntrout​ #jõeforell​ #flyfishing​ Muusika: TH-cam library Jälgige meid: Instagram: bit.ly/2HwoX...
Laseme tagasi suure jõeforelli, August '20
มุมมอง 1.4K3 ปีที่แล้ว
Läheme Mikuga kalale, plaan püüda jõeforelli. Õhtu toob meile mitmeid äraminekuid ja mitmeid vägevaid hetki. Kalad laseme tagasi, sest püügirõõm on selle hobi juures suurem kui söögiisu. Head vaatamist! Kui sellised videod Sind kõnetavad, siis pane ikka "like" ja "subscribe" :) Tuletame meelde, et kui plaanid jõeforelli vabastada, siis enne kala kättevõtmist tee käsi märjaks. Kui sul on kindad ...
1 KG+ brown trout, flyfishing in Estonia, August '20
มุมมอง 1.6K3 ปีที่แล้ว
2020. aastal sai päris mitu jõeforelli trippi üles filmitud. Üks neist on nüüd teie ees. Eelmise aasta augustis tegime Taaviga pärastlõunase püügi, kus omavahel läksid vastamisi pinnaputukad ja leechid. Tripi teises pooles õnnestus mul (läbi häda) saada üks kena kala, kes sai ka kohe vabastatud. Loodetavasti oli temast sügisesel kudemisel palju kasu. 2020. aasta materjali on aga veel. Katsume s...
Catching brown trout with dry flies (Estonia), July '20
มุมมอง 1.1K3 ปีที่แล้ว
2020. aasta suvi pakkus palju ilusaid hetki ja üks neist on nüüd teie ees. Seekord käisime Tõnniga pinnaputukatega forelli jahtimas. Suuri kalu ei õnnestunud tabada, küll aga mõned väiksemad. Kui keegi soovib tikandi või nahast embleemiga jõeforelli nokatsit, siis tasub meile kirjutada e-mailile või Instagrammi. Operaator: Karel Limberg / Tõnn Tuvikene Montaaž: Karel Limberg #estonia #browntrou...
Haugipüük Saaremaal PART III, Juuni '20
มุมมอง 1.7K3 ปีที่แล้ว
Juunikuus pakkisime oma asjad, panime kajakid auto peale ja sõitsime Mikuga taaskord Saaremaale. Ees ootas kolm päeva kalastamist mitmes erinevas püügikohas. Kui esimeses osas jäi vähe puudu Miku käe amputatsioonist, siis teisel päeval langes ohvriks Karel. Igaljuhul kala saime päris kenasti. Suurema osa lasime muidugi tagasi ja mõned viisime ka mandrile. Teise päeva õhtuks oli kalapüük meilt k...
Catching pike with kayak in Estonia, PART II, June '20
มุมมอง 1.6K3 ปีที่แล้ว
Juunikuus pakkisime oma asjad, panime kajakid auto peale ja sõitsime Mikuga taaskord Saaremaale. Ees ootas kolm päeva kalastamist mitmes erinevas püügikohas. Kui esimeses osas jäi vähe puudu Miku käe amputatsioonist, siis teisel päeval langes ohvriks Karel. Igaljuhul kala saime päris kenasti. Suurema osa lasime muidugi tagasi ja mõned viisime ka mandrile. Kui keegi soovib tikandi või nahast emb...
Brown trout spawning (Estonia), October '20
มุมมอง 4.4K3 ปีที่แล้ว
Mõnda aega tagasi käisime Tarvoga jõe ääres kudevaid jõeforelle vaatamas. Järvamaal olid juba mõned forellid tegutsemas, kuid kuna samas piirkonnas peeti jahti, siis me ei hakanud seal väga sahmima. Võtsime suuna Jõgevamaa suunas. Jõudsime jõe äärde ja seal ootas meid kalade asemel hunnik prügi. Tarvo korjas prügi kokku ja sõitsime järgmisesse kohta. Viimases, kolmandas kohas olid forellid kena...
Catching pike from kayak in Estonia PART I, June '20
มุมมอง 2.7K3 ปีที่แล้ว
Juunikuus pakkisime oma asjad, panime kajakid auto peale ja sõitsime Mikuga taaskord Saaremaale. Ees ootas kolm päeva kalastamist mitmes erinevas kohas. Kuidas meil läks, seda vaadake juba videost. Esimene osa sellest on teie ees. Kui keegi soovib tikandi või nahast embleemiga jõeforelli nokatsit, siis tasub meile kirjutada e-mailile või Instagrammi. Operaator: Karel Limberg / Mikk Tuvikene Mon...
Two brown trout over a kilogram, June '20
มุมมอง 1.1K4 ปีที่แล้ว
Kohe pärast kalapüügi-nädalavahetust leidsin natuke aega, et minna ja teha üks kiire kalalkäik. Head asja pole ju kunagi liiga palju. Kokku sain kolm kala, kellest esimene oli alamõõduline, kuid kaks järgmist olid tollel hetkel hooaja suurimad. Teise kala mõõt oli L47 ja sellest järgmine polnud sugugi väiksem. See oli minu jaoks üsna eriline püügipäev. Mitte kunagi varem pole ma saanud samal pü...
Mayfly in Estonia (Europe), June '20 (PART IV)
Kätte oli jõudnud pühapäev ja kalapüügi-nädalavahetus hakkas selleks korraks otsa saama. Hommikul põõnasime pikalt ja jõudsime lõunast jõe äärde. Peagi nägime esimesi rõngaid jõe peal ning esimeste kaladeni ei läinud üldse kaua aega. Meil mõlemal õnnestus tabada üks korralik jõeforell. Miku oma oli suts suurem ja jämedam, kuid enne mõõtmist hüppas see ise vette tagasi. Kõikide kalade puhul tegi...
Mayfly in Estonia (Europe), June '20 (PART III)
Mayfly in Estonia (Europe), June '20 (PART II)
มุมมอง 1K4 ปีที่แล้ว
Mayfly in Estonia (Europe), June '20 (PART I)
Catching garfish from a kayak and the first dryfly trout, May '20
มุมมอง 3.2K4 ปีที่แล้ว
Lendõng vs Spinning, suur läks jälle ära, Mai '20
มุมมอง 1.9K4 ปีที่แล้ว
Ilusa õhtuga 5 jõeforelli, suur läks ära, Aprill '20
Three brown trout in the middle of the day and findings from the river bank, April '20
มุมมอง 1.3K4 ปีที่แล้ว
Paar korralikku jõeforelli, suvi '19
Päeva suurim kala / The biggest fish of the day
Catching brown trout with dry flies, Summer '19
Hooaja suurim jõeforell / The biggest brown trout of the season
มุมมอง 1.5K4 ปีที่แล้ว
Jõeforelli püügihooaja esimesed kalad (2020) - Saagiks mitu forelli ja 4 kotitäit prügi :O
มุมมอง 2K4 ปีที่แล้ว
Haugipüük Saaremaal.. kajakiga?!
มุมมอง 1.2K4 ปีที่แล้ว
Jõeforell sööb pinnaputukaid, suvi 2019 - Brown trout eats dry flies, Summer '19, Estonia
มุมมอง 1K4 ปีที่แล้ว
The beginning of brown trout season in Estonia 2019 Pt.2│Jõeforelli hooaja algus Eestis 2019