bicaru_pescaru
  • 1 782 988

🎣Street FISHING pe raul CIBIN, in centrul orasului SIBIU. Cu echipa VESELA dupa mine! Spinning CLEAN
Relaxare totala la un picnic cu Marc si Bifaru , pe malul lacului Gura Raului Am incercat cateva naluci pentru pestii rapitori, dar nu am reusit sa scot la camera vreun peste Cand baietii au considerat ca s-au RELAXAT suficient, am decis sa mergem pe raul CIBIN , in oras, nu puteam pleaca acasa fara sa am macar un ATAC :) Pe Cibin, am reusit sa scot la camera cativa CLENUTI, si un pui de BIBAN....
🎣NATURA si RELAXARE la spinning pe rau de MUNTE. Am prins multi PASTRAVI indigeni la rotative ARS
🎣BOMBARDIERII la SPINNING !Am prins CLEAN si PASTRAV in aceeasi ZI.Distractie la MAXIM pe firul APEI
va saluta echipa de SHOCK ! am petrecut o zi superba in NATURA, cu MARC si BIFARU dis de dimineata am inceput sa cautam CLEANUL. Am reusit sa pacalim cativa frumusei... imediat ce a inceput sa se incalzeasca, am fugit pe rauri de munte, unde am reusit sa scoatem la camera si cativa PASTRAVI a fost o zi de pomina, cu multa activitate si energie consumata. Asa e la pescuit pe rau de munte :)
🎣PASTRAVUL din VANCATA de VARA. Spinning pe raurui de munte alaturi de fiul meu MARC. ZIUA 1
salutare tuturor ! ZIUA 1 ... o data cu VACANTA de VARA, am inceput o sesiune de SPINNING la CLEAN si PASTRAV pe rauri de munte, alaturi de fiul meu MARC Am plecat din Bucuresti cu directia BRASOV, FAGARAS, SIBIU, HUNEDOARA, TIMISOARA La Timisoara, am avut onoarea sa il avem langa noi pe @bemuti_fishing , un om deosebit, alaturi de care am petrecut o zi MINUNATA la pescuit de CLEAN, pe raurile ...
🎣VARA a sosit, cu DRILL-uri spectaculoase! Cleni foarte ACTIVI pe rarui SALBATICE. Voblere FLOATING!
dupa atata asteptare... am iesit pe rau in prima zi de duba PROHIBITIE ! Am avut parte de o zi minunata, in natura, pe malul RAULUI Am reusit sa generez destul de multe atacuri, cu voblere FLOATING! am testat si ceva ROTATIVE, doar ca am renuntat destul de repede... foarte multa vegetatie in apa, am preferat sa raman pe voblerele FLOATING am reusit un 42 CM, iar colegul meu de astazi, Sorin, a ...
Unique way of solving the 3x3 and 2x2 RUBIK'S CUBE while riding a bicycle. Rezolvare CUB RUBIK 3X3
rezolvare CUB RUBIK in timp ce merge pe BICICLETA CUB RUBIK 3x3 CUB RUBIK 2x2
🎣Primii PASTRAVI pe rau de MUNTE. Rotativele au fost cele mai eficiente ! Pastravi mofturosi !
♥🎣 Am prins CARASI mari la METHOD FEEDER ! Cea mai FRUMOASA zi din ultimii ANI la pescuit pe BALTA.
🎣MINI VACANTA in DELTA DUNARII inainte de PROHIBITIA GENERALA!Mai mult ne-am dorit iesirea in NATURA
Ultima iesire pe rau la CLEAN inainte de PROHIBITIE ! O partida foarte activa si un FINAL pe MASURA!
🎣IESIREA in NATURA pe rau de MUNTE.Am cautat PASTRAVUL, dar am dat de STIUCA si de CLEAN,la SPINNING
🎣Am prins BIBANI GRASANI pe SALBATIC, intr-o zi de "VARA" la sfarsit de MARTIE ! Relax in NATURA !
🎣DE VIS ! Am prins cleni MARI pe SALBATIC ! Va recomand SUSPENDING ! Activitate intensa la SPINNING
🎣O zi NEBUNA de TOT la SPINNING pe RAU 🏆Foarte multe atacuri si PERIPETII pe SALBATIC ! JACKALL !
🎣Am TESTAT foarte multe VOBLERE la inceput de PRIMAVARA!Ne pregatim intens pentru partide MEMORABILE
FERITI-VA de GALAXY KAYAKS !!! Nu au vrut sa isi asume defectul de productie. PAGUBA majora suferita
🎣PRIMAVARA, de MARTISOR pe RAU la spinning exclusiv cu VOBLERE. CLEANUL din ce in ce mai activ !
🎣Am prins CLENI FRUMOSI la sfarsit de FEBRUARIE. SPINNING pe rau SALBATIC, in natura, toata ziua !
A sosit si prima GHERLA :)) Am ras si ne-am distrat pe malul raului, iar la final pe COPCA
🎣Foarte MULTI pesti rapitori pe rau salbatic. CLEANUL incepe sa iasa la miscare. Ne bucuram enorm !
🎣Cupa IERNII la STIUCA pe Dominic's LAKE, cu @AlexBucur si Geani Expeditie cu peripetii la SATU MARE
🎣TUTORIAL, FIRE SI MONTURI pentru pescuitul ULTRA LIGHT la CLEAN si BIBAN !
🎣Am prins multi pesti pe SALBATIC, alaturi de un invitat SURPRIZA! Cu fiul meu hai hui prin tara
🎣TUTORIAL spinning IARNA la CLEAN pe SALBATIC, cu echipament ULTRA LIGHT ! #nature #relaxing
Partida FULGER ! Cercetare si cautare de noi LOCURI ! Spinning ULTRA LIGHT pe SALBATIC #nature
🎣O zi de POVESTE la spinning pe rau SALBATIC! Am prins pesti MARI cu echipament ULTRA LIGHT #nature
🎣Colectia de IARNA! Hoinar pe raruile salbatice din sudul Romaniei. Cautam pestii rapitori #nature
🎣 Ultima TORPILA de CLEAN din 2023 ! Spinning pe rau salbatic, cu pesti mofturosi #nature #relaxing
🍖MANANC ce PRIND 🎣SPINNING cu peripetii pe RAU ! Am prins CLEAN BIBAN STIUCA, cu aceeasi NALUCA !