Życie Wędkarza
Laptop w cenie samochodu | Rozbity dron | Plany 2024 | KONKURS
Dziś vlogowo-domowo. Pogadamy o inwestycji w grubego Maca, żeby montować jeszcze lepiej i jeszcze szybciej. O Adamie i rozbitym dronie, a także o planach na 2024 i dorzucam KONKURSIK
Kanał Główny @FishingWithAce
Twitch www.twitch.tv/fishingwithace
Premiera w piątek na @ZapytajWedkarza
Instagram fishingwithace
มุมมอง: 6 861

RYBACY, KŁUSOWNICY i ja...
Po tygodniu ostrych mrozów w końcu trafiliśmy nieco cieplejszy dzień i ruszyliśmy na niezamarznięte jeszcze, mazurskie jezioro. To co tam zastaliśmy, jednak szybko popsuło nam humory... Sprzedaję trochę sprzętu www.olx.pl/oferty/uzytkownik/1yeKly/ Główny kanał @FishingWithAce Instagram FWA fishingwithace
"PA TERA" To NIE JEST poważny film o szczupakach
BAAARDZO luźny wypad na szczupaki z Maćkiem. Piękna akcja z dobrą rybą, ale przede wszystkim dużo śmiechu :) Główny kanał - @FishingWithAce Instagram FWA - fishingwithace Instagram Skocz Na Ryby - skocz_na_ryby
TAK SKOŃCZYŁ SIĘ TEN WYJAZD
Ostatnie godziny przed promem, ostatnie rzuty, ostatnie szczupaki i okonie. Wrócę tam na pewno! ♤ Łowiliśmy tu - www.wyprawynaryby.pl/takern ♤ Płynęliśmy - polferries.pl/ Kanał główny @FishingWithAce Instagram fishingwithace
Jak znalazłem okonie w nowym miejscu
Pomiędzy odcinkami na główny kanał, znalazłem chwilę by poszukać okoni w miejscach, których kompletnie nie znam. Kanał główny @FishingWithAce Instagram fishingwithace
NA RYBACH BYWA i TAK...
Tego dnia trafiliśmy fatalną pogodę... Z naszymi łodziami i małymi silnikami nie szło nigdzie dalej wypłynąć, ale nie miałem zamiaru się poddawać. Kanał główny @FishingWithAce Instagram fishingwithace
SZWEDZKI DOM na TOTALNYM ODLUDZIU
Krótki spacer po domku w którym spędziliśmy ostatniego tripa. Kanał główny @FishingWithAce Instagram fishingwithace
AMATOR na GIGANTYCZNYCH ZAWODACH WĘDKARSKICH | Lure Masters
Luźna relacja z ostatnich treningów, ogromnych zawodów Lure Masters i zakupów w wielkim Holenderskim sklepie wędkarskim. Kanał główny @FishingWithAce Instagram fishingwithace
Holandia sprała nam (_!_) Trening przed zawodami Lure Masters
Ruszyliśmy z @KogutWedkarskiPazur na zawody LureMasters w Holandii. Zastaliśmy lampę, flautę i totalne bezrybie... Kanał główny @FishingWithAce Instagram - fishingwithace
WIĘCEJ SPRZĘTU NIŻ... UNBOXING PRZED ZAWODAMI | VLOG 1
มุมมอง 17Kปีที่แล้ว
Przede mną 3 tygodnie poza domem. Najpierw wielkie zawody w Holandii, a później szalona przygoda w Szwecji. Kanał vlogowy rozpoczynam zatem od przygotowań do tych wyjazdów i otwierania paczek ze sprzętem, który tam zabieram. Kanał główny - @FishingWithAce Instagram - fishingwithace

• @FFF-ju7de
    @FFF-ju7de 5 หลายเดือนก่อน

Ziomuś - amatorzy to oglądają filmy, wy jesteście cały czas na rybach :) nie można was traktować jak amatorów tym bardziej że żyjecie z wędkarstwa.

@ZycieWedkarza 3 หลายเดือนก่อน

Pewnie, ale jak grasz w piłkę nożną z kolegami na podwórku nawet codziennie, to dalej nie jesteś zawodnikiem, ani profesjonalistą :) zawody to zupełnie inna bajka, także u nas amatorka pełna :)

• @FFF-ju7de
      @FFF-ju7de 3 หลายเดือนก่อน

Nie możemy porównywać sportu / bycia profesjonalnym piłkarzem do wędkarstwa (nawet tego „zawodowego”). Bo mimo iż kocham wędkarstwo sportowe - to zdecydowanie nie jest sport ☺️ Więc twoje porównanie w żadnym stopniu do mnie nie przemawia - dalej nie potrafię traktować takich wędkarzy jak Ty czy Michał jak amatorów - amatorem jestem ja, wasza wiedza i doświadczenie dawno wyoutowała was z amatorskiej ligi 😜

@ZycieWedkarza 3 หลายเดือนก่อน

Na pewno są mniej doświadczeni ludzie :D to fakt, ale zawodowe/sportowe wędkowane to zupełnie inna bajka. Sam "skill" i doświadczenie na PZW niewiele daje :)

• @mariuszc.2098
    @mariuszc.2098 7 หลายเดือนก่อน

Jeżeli montujesz na oprogramowaniu od Adobe to problemem w głównej mierze nie był sprzęt a konfiguracja oprogramowania i jego współdziałanie z Windowsem. Na macu będzie poprawa, ale chyba najlepszym wyjściem z sytuacji byłoby przejście na DaVinci :)

@ZycieWedkarza 7 หลายเดือนก่อน

Działam na Resolve już kawał czasu ;) dzięki!

• @kacperejtminowicz2763
    @kacperejtminowicz2763 7 หลายเดือนก่อน

A może tak jakaś opowieść o własnoręcznie wykonanej wędce albo przynętach o ile się zdążyło 😅 ja osobiście ostatnio w gościnie na Warmii wpadłem na pomysł połowu z lodu ale oczywiście bez sprzętu także trzeba było skołować wędkę i spławik xd

• @jacekcisek
    @jacekcisek 7 หลายเดือนก่อน

Może coś o tym tym jak zacząć spowrotem łowic kiedy się miało przerwę. Powiedzmy taki powrót po wędkarskiej depresji. 🙃

@ZycieWedkarza 7 หลายเดือนก่อน

To jest bardzo proste :) skoro myślisz o tym... to znaczy, że chcesz i już nie ma wyjścia :D musisz wrócić :) trochę filmików na YT, trochę budżetowego sprzętu, dwa wyjazdy i znowu się zakochasz

• @kendzier7
    @kendzier7 8 หลายเดือนก่อน

Tomku nie lepiej bylo kupić imaca?? Moc większa , większy ekran(lepiej edytować) i cena też lepsza. Czy chodziło o pełną mobilność ?

@ZycieWedkarza 8 หลายเดือนก่อน

Zanim weszły m3-ki to o nim myślałem, ale jak się okazało, że ten macbook sobie poradzi bez problemu, a do tego można go wszędzie zabrać to wybór padł na niego. Na każdy wyjazd można zabrać, od razu zacząć ogarniać materiały, także to najważniejsze :)

• @kendzier7
      @kendzier7 8 หลายเดือนก่อน

@@ZycieWedkarza to prawda płynność działania to coś pięknego jeżeli chodzi o iOS. Uważaj i zabezpieczaj go bo serce by pękło na pół jakby coś się mu stało 😉

• @Gilsonek42
    @Gilsonek42 8 หลายเดือนก่อน

Tomku może opowiesz nam o swoich idolach z młodości, kogo oglądałeś, od kogo się uczyłeś wędkowania, jakiś przegląd starych gazet wędkarskich? Ja za łebka uwielbiałem oglądać Pawła Mireckiego i filmy Wędkarstwo moje hobby, miało się parę płyt 😁

• @lulus2115
    @lulus2115 8 หลายเดือนก่อน

Myśle, że dobrym pomysłem byłby vlog, z życia codziennego fajnie byłoby zobaczyć czym zajmujesz się na co dzień

• @867Arturo
    @867Arturo 8 หลายเดือนก่อน

Fajny pomysł hm ? Może trochę śmiechu i opowieści z różnych wpadek , żartów i nietypowych sytuacji z wyjazdów , do tego ranking takich przypadków i konkurs dla głosujących czyli nagroda 😁👍

• @Vlog-es3kk
    @Vlog-es3kk 8 หลายเดือนก่อน

Według mnie ciekawym pomysłem na film było by pojechanie na sumy z Piotrem Boufalem albo z łowcą Luciem

• @waldees7419
    @waldees7419 8 หลายเดือนก่อน

Odcinek pt. "Moja Wędkarska Jaskinia: Sprzęt, Triki i Pułapki", sam mam dużo sprzętu, który trzymam w garażu obok wiertarek itp. Planuję zagospodarować trochę przestrzeni na wędkarskie hobby i chętnie dowiem się co i jak w tym temacie. Jakieś fajne patenty na przechowywanie sprzętu, zanęt. Jak tego nie robić, bo można uszkodzić itp. Pozdrowienia

• @damiang144
    @damiang144 8 หลายเดือนก่อน

Filmik instruktażowy jak czytać z wody np Jezioro ,rzeka 😏😏

@ZycieWedkarza 8 หลายเดือนก่อน

Coś w ten deseń jest na drugim kanale :). th-cam.com/video/4a8pArjT0ZM/w-d-xo.htmlfeature=shared

• @MARIUSZ69651
    @MARIUSZ69651 8 หลายเดือนก่อน

Czasami oglądam twojej filmiki .Ale temat troci jak łowić co gdzie jak na co było by fajnym tematem przewodnim. 😂😮😊

• @aleksanderpsiuk6031
    @aleksanderpsiuk6031 8 หลายเดือนก่อน

Pomysł na kolejny odcinek? "Trening z Lewandowskim" Tomkiem oczywiście 😝 Kilka razy już przewijał się temat twoich treningów, teraz można poświęcić temu cały odcinek. Pozdrawiam Ciebie i całą rodzinkę, szczęśliwego rozwiązania i dużo zdrowia dla was ;)

• @нет-я2й
    @нет-я2й 8 หลายเดือนก่อน

Z chęcią bym zobaczył lub też żebyś pogadał o tym czego nie widzimy, a co jest przed materiałem lub jest z niego wycinane. Jak sobie radzisz z slipowaniem łodzi, bo u nas w Polsce cywilizowanych slipów brak, czy dostałeś kiedyś mandat za wjazd do lasu, jakieś niemiłe historie związane z ludźmi nad wodą, co sprawia ci największe problemy, ogólnie ta "ciemna" strona pozytywnych filmów. Czyli po prostu życie wędkarza :). Poza tym oczywiście z chęcią niektórzy by zobaczyli jakieś tajniki wiedzy. Jakkolwiek nudne to się może wydawać tak przerzuciłeś więcej przynęt, sprzętu, niż niektórzy (w tym ja) mieli w rękach, łącznie z tym w wędkarskim sklepie xD. Z perspektywy spinningu co roku wychodzi masa nowych przynęt, ludzie z chęcią by usłyszeli co "łowi", poza tym co widzimy na nagraniach. Z tego nawet można zrobić serię na zimowe wieczory, gdzie mówisz jaki np. kołowrotek w danych przedziałach cenowych jest okay, jaka wędka itp. Takie typowe polecenia sprzętu, bo chociaż robisz to na odcinkach to byłoby to bardziej uporządkowane. Przykładowo multiplikatory, które do jakich cw itp. Pomoże to wędkarzom mniej zaawansowanym. Po prostu fajne byłby odcinki gdzie pokazujesz swój sprzęt i o nim opowiadasz. Ciekawym pomysłem byłyby też live z nad wody, nie jest to już zaawansowana technologia więc takie pogadanki z nad wody na żywo. Rodem z USA możesz też się pobawić w wyzwania z Adamem. Tam cieszą się popularnością te, gdzie idą do walmartu i kupują zestawy do łowienia za 50 dolarów. Takie typowe serie 4fun, mniej profesjonalne.

• @ukaszjankowiak6037
    @ukaszjankowiak6037 8 หลายเดือนก่อน

Siemanko Może ciekawym odcinkiem byłoby zupełnie coś nie zwiazane do końca z wedkarstwem. Właśnie może Twój zwykły dzień. Dużo Zdrowia dla rodzinki :)

• @ukaszkotarski6842
    @ukaszkotarski6842 8 หลายเดือนก่อน

Fajnie by bylo jak bys opisal zestaw karpiowy badz splawikowy od podstaw. Splawiczek np. zeby zapolowac na lina... Jak zmontowac zestaw jak przygotowac miejscowke itp. Pozdrawiam

• @Gilsonek42
    @Gilsonek42 8 หลายเดือนก่อน

Tomku pomyślałem o młodych nowych wędkarzach którzy dopiero zaczynają przygodę, może dobrym pomysłem byłoby naganie podstaw spinningu, feedera lub łowienia na spławik. Wiadomo że jest tego sporo na yt ale patrząc na Twoje wyniki, serce jakie wkładasz w tą pasję i ogromną energię to aż chce się iść nad wodę, zarażasz innych tym hobby a taki jakby tutorial mógłby jeszcze pomóc nie jednemu wędkarzowi pomimo że twoje filmy już naprawdę sporo pomagają. Według mnie dobrym pomysłem byłby dłuższy film od momentu wyboru wędki dlaczego taka (jakie cw, długość oraz zalety tej wędki itd) kończąc na złowieniu masy ryb. Doprecyzuję że chodzi mi o wybór podstawowego sprzętu ale nie jakoś mega drogiego (możesz też ankietę zrobić do jakiej kwoty), wiązanie zestawu, wybór przynęt lub też zanęt, wybór miejsca, czytanie wody, prowadzenie przynęty lub nawet gruntowanie spławika i złowienie ryb. Wiadomo że każda woda jest inna ale dzięki takiej pomocy każdy mógłby na podstawowym sprzęcie wywnioskować co może zrobić lepiej. Nauki nigdy za wiele 😁 Akademia wędkarstwa według FWA 😁

• @rafikw4458
    @rafikw4458 8 หลายเดือนก่อน

Nie wiem czy było ale Ja chciałbym obejrzeć odcinek z twoim sprzętem wędki,kołowrotki itp wiadomo że nie da się wszystkich przynęty pokazać 😅 myślę że byłby bardzo ciekawy odcinek 👌🏽 Pozdrawiam 💪🏽

• @Bartek_2341_
    @Bartek_2341_ 8 หลายเดือนก่อน

Uważam, że fajną koncepcję na odcinek jest pokazywanie, omówienie i wykorzystanie dość nietypowych oraz niepopularne w Polsce przynęt (nie typowych mam namyśli np. węża i nietoperza od SG). W pierwszej części filmu zaprezentowanie przynęt (jakieś fajne przebitki danych przynęt) w dalszej części omówienie (jak dana przynęta ma pracować, jak jest zrobiona itp.) a na koniec część praktyczna czyli jak pracuje w wodzie no i najważniejsze JAK KUSI RYBY I JAKIE EFEKTY PRZYNOSI.

• @pawko9818
    @pawko9818 8 หลายเดือนก่อน

Myślę, że tak jak większość interesowałaby pokaz oraz recenzja wędek które obecnie posiadasz. Pozdrawiam

• @2xl308
    @2xl308 8 หลายเดือนก่อน

Łowienie na przynęty spinningowe, które mają parę dekad. Stare obrotówki, wahadła, powrót do korzeni😊

• @piter193
    @piter193 8 หลายเดือนก่อน

FVA pomysł na odcinek: rekina tera!

• @superszynszyl3716
    @superszynszyl3716 8 หลายเดือนก่อน

Moim zdaniem dobrym pomysłem było by poświęcenie odcinka na ranking przynęt na dany typ ryby w jasnym świetle twojej opinii.😊

• @bartekotta
    @bartekotta 8 หลายเดือนก่อน

Cześć, fajnym pomysłem na film było by pokazanie jak ty zaczynałeś wędkowanie. Twoje pierwsze łowisko, przynęty na które łowiłeś itd. Dzięki i połamania

• @Mati_m3ti
    @Mati_m3ti 8 หลายเดือนก่อน

Pomysł na odcinek- "PRZEGLĄD I RECENZJA MOICH WSZYSTKICH WĘDEK"

• @mrowkozjad5527
    @mrowkozjad5527 8 หลายเดือนก่อน

Brania z powierzchni nagrane z drona, niekoniecznie szczupaki ale na przykład klenie. Pierwszy pomysł jaki mi wpadło do głowy. Powodzenia Ace!

• @ukaszszczepanski3214
    @ukaszszczepanski3214 8 หลายเดือนก่อน

Mój pomysł na odcinek... Proponuję abyś cofnął się w czasie i zrobił z Adamem odcinek Retro 😁 Żadnych dronów, żadnych nowości sprzętowych,tylko leszczyna w rękę, spławik z pióra/korka i zróbcie taki challenge z łodzi 😊

• @kaczan1494
    @kaczan1494 8 หลายเดือนก่อน

Nie wiem czy ten pomysł już padł, ale ja chciałbym zobaczyć może nie odcinek a całą serie odcinków z wywiadami, wspólnym łowieniem z różnymi nie tylko polskimi legendami wędkarstwa w różnych jej gałęziach jak np spining czy muchówka 😅 dla mnie widziałby sie odcinek z lekcjami muchówki z Radosławem Sikorą. Wywiady ze spiningowymi legendami mojego dzieciństwa np. z Pawłem Mireckim, Grzegorzem Sicińskim, ale taki sztos odcinek na który licze w przyszłości to wspólne łowienie szczupaków z Niklaus'em Bauer'em na muchy. W skrócie pomysł polega na stworzeniu serii odcinków wywiadów o życiu innych wedkarzy, o ich wodach, o ich stylu wedkarstwa, no i o wspólnym łowieniu i dzieleniu sie wiedzą która posiadają. Pozdrawiam 🎣

• @wojo_to_ma_jechac
    @wojo_to_ma_jechac 8 หลายเดือนก่อน

Chcialbym zobaczyć odcinek z łowienia białorybu na spin, najlepiej połączony z challengem na jak największą różnorodność gatunków. Czyli co uda się wydłubać Aceowi na mikroprzynęty. Pozdrawiam

• @szwedfishing2195
    @szwedfishing2195 8 หลายเดือนก่อน

moze jakis odcinek z sprzętem

• @sebastiantruchel1260
    @sebastiantruchel1260 8 หลายเดือนก่อน

Myślę że bardzo miło i z zaciekawieniem oglądałoby się jak byś poopowiadał o tym jak zaczynałeś wędkowanie czym łowiłes może pokażesz jakiś swój stary sprzęt,przynety. Jestem ciekaw Pozdrawiam. 😊

• @vredny2858
    @vredny2858 8 หลายเดือนก่อน

Fajnie by było zobaczyć np taki Timelabs z normalnego dnia jak funkcjonujesz nie nagrywając bądź taki szybki skrót przygotowań do np wędkowania od początku i to wklejać na początek odcineczka żeby każdy widział jak i ile się przygotowujesz do danego łowienia :)

• @Marek-lf3jx
    @Marek-lf3jx 8 หลายเดือนก่อน

Myślę że fajnym pomysłem byłby wypad na ryby do jakiegoś widza i wspólne lowienie

• @danielstrek4818
    @danielstrek4818 8 หลายเดือนก่อน

Prosimy o długie odcinki pozdro

• @jakubkox342
    @jakubkox342 8 หลายเดือนก่อน

Siemanko, ja chciałbym zobaczyć twój cały dzień wędkowania ale bez łowienia hahaha chodzi mi o to byś pokazał swoją poranną rutynę problemy jakie napotykasz podczas pakowania transportu na łowisko i powrót. W skucie z czym musisz się mierzyć każdego dnia

• @paffeu_wedkuje
    @paffeu_wedkuje 8 หลายเดือนก่อน

Ja chciałbym zobaczyć odcinek o łowieniu białorybu na spinning. Temat ostatnio coraz bardziej popularny. Chciałbym poznać Twoje podejście do takiego łowienia 🙂

• @oskarbielawski1137
    @oskarbielawski1137 8 หลายเดือนก่อน

Ja bym chętnie zobaczył filmik z łowienia pstrągów lub jakąś filmik humorystyczny w twoim wykonaniu

• @michadziubas2546
    @michadziubas2546 8 หลายเดือนก่อน

Co się stało z kanałem "zapytaj wędkarza"

@ZycieWedkarza 8 หลายเดือนก่อน

Nic :) pierwszy film w ten piątek

• @kuczak166
    @kuczak166 8 หลายเดือนก่อน

Nagrajcie jakieś fajne przebitki z Wami w roli głównej inspirowane filmem Fanatyk :)

• @N..i..k..o
    @N..i..k..o 8 หลายเดือนก่อน

Pomysł na odcinek - znamy Cie już dość dobrze od strony wędkarskiej, ale nie wiemy jak wygląda typowy dzień Ace'a😊 rozumiem, że jest to zupełnie prywatna sprawa, ale mógłbyś uchylić rąbka jak spędzasz czas gdy nie wedkujesz - rodzina, wakacje, podróże..... Pozdrawiam

• @mioszjoshua9973
    @mioszjoshua9973 8 หลายเดือนก่อน

Możesz pokazać w filmik z przygotowaniami np na trocie . Jaki sprzęt jakie przynęty

• @bartoszbartoszewicz1135
    @bartoszbartoszewicz1135 8 หลายเดือนก่อน

takim ciekawym odcinkiem, bynajmniej dla mnie , byłby vlog o tym jak planujesz swoje wyjazdy za granicę. co sprawia, że wybierasz takie a nie inne miejsca i jak samemu zaplanować sobie taki wyjazd co trzeba wiedzieć i co trzeba posiadać żeby wyjechać np na ryby do szwecji 😀

• @AktywneSuwalki
    @AktywneSuwalki 8 หลายเดือนก่อน

Jak zobaczyłem te kiełbaski w 7:13 to chętnie zobaczyłbym odcinek z Tobą z jakimś Twoim wędkarskim przepisem kulinarnym, może z jakąś świeżą złapaną rybką bezpośrednio nad wodą. 🍣🎣

• @Jonek17
    @Jonek17 8 หลายเดือนก่อน

Płoteczki z jakiejś mikro rzeczki na bolonke :) tego chyba jeszcze nie było

• @luiv8543
    @luiv8543 8 หลายเดือนก่อน

Ja chętnie zobaczyłbym film, w którym pokazujesz w jaki sposób analizujesz jakąś wodę (wcześniej Ci nie znaną) pod kątem miejscówek na pike'i i perche;) Ogólne przygotowanie do łowienia na nowym łowisku

@szalonazaba8069 8 หลายเดือนก่อน

Laptop w cenie samochodu a na patelni najtańsza kiełbasa śląska z biedronki 7 zł za kg 😂😂

Halo halo... kiełbasa była za 8,50! :D

@szalonazaba8069 8 หลายเดือนก่อน

@@ZycieWedkarza Ja takiej kiełbasy nie kupuję nawet psu żeby go nie otruć 😹😹😆

@ZycieWedkarza 8 หลายเดือนก่อน

eeee tam, przesadzasz :) bać to się trzeba wędzonego 'pstrąga łososiowego" mintaja i pangi za gruby hajs :) @@szalonazaba8069

@szalonazaba8069 8 หลายเดือนก่อน

@@ZycieWedkarza No tutaj przesadziłeś 🤢. Panga to najlepsza ryba na świecie ,palce lizać 😎. A co do pozostałych ryb ,nie próbowałem jeszcze 😀

@ZycieWedkarza 8 หลายเดือนก่อน

Panga jest dobra, ale tylko w momencie kiedy jest podawana w formie kiełbasy...

• @bikenagrywamy
    @bikenagrywamy 8 หลายเดือนก่อน

Moim pomysłem jest to że możesz zabrać któregoś z widzów na wspólne łowienie

• @bigpikeonly4033
    @bigpikeonly4033 8 หลายเดือนก่อน

Fly vs jerk To by bylo to. W Polsce dalej slabo w kwestii szczupaków na muche,a to przecież zabawa nie z tej ziemi!

@ZycieWedkarza 8 หลายเดือนก่อน

Mam muchówkę i od dawna chcę, ale jestem taki cienias, że nawet w Szwecji na idealnej do tego wodzie wytrzymałem 30 minut :D Trochę wiało i już sobie nie radzę... w końcu spróbuję :) dzięki!

• @andrzejdusko8052
    @andrzejdusko8052 8 หลายเดือนก่อน

Ja to bardzo bym chciał zobaczyć prezentacje obecnej łódki od początku do nawet samego wodowania :) zwłaszcza, ze będziesz chciał zmienić a ja będę chciał kupić to zrob prezentacje swojej Łodzi to może się dogadamy i dobijemy interesu ;) pozdrawiam 🎣🎣🎣

• @maciek2m830
    @maciek2m830 8 หลายเดือนก่อน

Ace jak „drugą” córkę zrobiłeś??? Mam 2 chłopców i też bym chciał córeczkę…

@ZycieWedkarza 8 หลายเดือนก่อน

Haha nie wiem :D ale trzeciego to już chciałbym syna :D