Riding with Naluca
Povești și cântece cazone cu Breazu lui Nălucă
Povești și cântece cazone care ne-au însoțit de-a lungul timpului. Ne plimbăm cu motocicleta și povestim despre istoria cântecului nostru ostășesc. Cu Breazu lui Nălucă prin Munții Carpați.

Legendele Doamnei Neaga - Trans-Cislăul
มุมมอง 289วันที่ผ่านมา
Într-o zi de primăvară a anului 2024, pe vremea când copacii încă nu erau plini de frunze, am încălecat pe Breaz și am plecat în căutarea legendelor din zona Buzăului. Ne-am oprit tocmai pe Drumul Domnei Neaga și am găsit acolo foarte multe legende pe care dorim să le împărtășim cu voi. Plimbare moto si istorie din șaua motocicletei. Un nou film din seria - Poveștile Valahiei.
Pe DJ 203G în Buzău - Poveștile Valahiei prezentate din șaua motorului
มุมมอง 35521 วันที่ผ่านมา
Poveștile Valahiei merg mai departe cu un nou episod. Era o zi de primăvară timpurie a anului 2024 când am plecat cu Breazu spre Subcarpații de Curbură din Județul Buzău. Copacii încă nu erau înfrunziți și soarele nu era așa de dogoritor. Am descoperit în zona Subcarpaților de Curbură niște locuri cu o istorie impresionantă pe care vă invit să le descoperiți și voi în acest vlog. Istorie și ave...
Poveștile Valahiei - Valea Doftanei, Secăria și Comarnic
Poveștile Valahiei spuse din șaua motorului. De la cașcaveaua valahilor din Valea Doftanei la istoria așezărilor Secăria și Comarnic. Aveți ocazia să admirați Valea Doftanei din dronă și să vedeți calitatea drumului care leagă Valea Prahovei de Valea Doftanei.
Poveștile Valahiei - La Podu Ursului în Vărbilău
Drumul spre Podu Ursului din Vărbilău trece prin zone pitorești și izolate care merită explorate cu motocicleta. Vărbilău este centrul lăutăriei din Valahia dar și o zonă incredibil de frumoasă, cu mare potențial pentru plimbările de weekend cu motocicleta.
Poveștile Valahiei - Valea Lungă
Călătorim, descoperim și povestim. Poveștile Valahiei continuă. Astăzi vă prezint un loc deosebit din Țara Dorului - Valea Lungă și istoria ei. Un loc frumos, departe de agitația cotidiană, un loc înconjurat de natură și liniște unde merită să poposiți pentru a vă încărca bateriile.
Cetatea care a apărat acum 2000 de ani granița Imperiului Roman
O incursiune scurtă, de o zi. Plecăm dimineața din București, pe drumul vechi spre litoral, și ajungem la Cetatea Capidava din Dobrogea. Vă invit la o mică lecție de istorie a acestei cetăți legendare din Dobrogea. Cetatea care a apărat odinioară granița Imperiului Roman.
De la Șugag la Novaci - ultima zi pe Transalpina
Încheiem tura noastră de trei zile în zona Transalpinei. Ne bucurăm de curbele dintre Șugag și Novaci și trecem în reistă toată aventura noastră din această zonă. Natură, motoare, curbe și muzică din Țara Dorului.
Legendele din Mărginimea Sibiului povestite din şaua motorului
Un vlog extraordinar de lung dar plin de informatii istorice în premieră pe TH-cam. Suntem pe Drumul Regelui, cu Breazu lui Nălucă și mergem spre Jina, Poiana Sibiului și Câlnic, pe urmele istoriei și a legendelor țesute de trecerea timpului. Cindrel, Valea Frumoasei, Oașa, Jina, Câlnic și multe alte povești spuse din șaua Breazului,
Transalpina - cu motoarele pe acoperișul României
Plecăm spre o nouă incursiune spre Transalpina (Drumul Regelui). O nouă zi petrecută la Baia de Fier și o nouă aventură spre Transilvania, dincolo de Munții Parâng. Avem de vizitat Poiana Sibiului și Biserica fortificată de la Câlnic. Încălecăm pe motoare și dăm drumul la aventură, parcurgem Transalpina - șoseaua care ajunge pe acoperișul României
În Ținutul Momârlanilor cu motocicleta
Suntem plecați într-o tură moto de trei zile și am ajuns în Ținutul Momârlanilor, pe Valea Jiului. Mergem pe DN 66A dar...până unde? Ne prinde noaptea și trebuie să ne întoarcem la Baia de Fier. Avem de luat o decizie grea. Mergem înainte sau ne întoarcem?
Pasul Vâlcan pe Drumul lui Mihai Viteazul cu motocicleta
O scurtă lecție de istorie combinată cu frumusețea peisajelor prin care ne poartă motoarele noastre. Pribegi prin Țara Dorului, sus, în Pasul Vâlcan.
Cu motocicletele în Cheile Jiețului
În aventura noastră de trei zile am ajuns cu motoarele în Cheile Jiețului, pe DN 7A. De la Obârșia Lotrului spre Petroșani printr-un peisaj de basm, nconjurați de natură pură și de frumusețile din Țara Dorului.
Poveștile Transalpinei prezentate din șaua motorului
Urcăm pe celebrul drum DN 67 C, șoseaua care ajunge la cea mai înaltă altitudine în România și traversează Munții Parâng. I se mai spune și Transalpina și a devenit un pol de atracție pentru motocicliștii din toată lumea. Vă invit să descoperim istoria ei din șaua Breazului.
Cu motocicletele în Cheile Oltețului
Ajunși în zona Baia de Fier cu motocicletele, nu puteam rata ocazia de a intra un pic cu motoarele în Cheile Oltețului. După o zi istovitoare de motocilit, ne relaxăm și admirăm frumusețea peisajelor, înconjurați de legendele care plutesc peste toată zona asta minunată.
Cu motorul de la Novaci la Rânca pe DN 67 C
Cu motorul prin aglomerația de pe Dealul Negru spre Transalpina
Cu motorul la biserica abandonată din Măgureni
Cu motorul la Crucea Manafului și la Biserica dintr-o piatră
Cu motocicleta pe Transbucegi
Cu motorul pe malul sârbesc al Dunării
Cetatea Golubac acoperită de nori
Am plecat cu motorul din Muntenegru spre Serbia
Cu motorul pe DJ 714 de la Padina spre Glod
Am intrat cu motorul pe drumuri periculoase
Cu motocicleta din Cadrilater spre sudul Dobrogei
Coborâre cu motorul pe serpentinele Kotorului
La fosta graniță a României în Cadrilater
Nu reușim să urcăm cu motorul la Ovech
มุมมอง 1926 หลายเดือนก่อน
Prima ieșire cu motorul din 2024

• @CataLin-ro5ys
    @CataLin-ro5ys 2 วันที่ผ่านมา

Traseu montan făcut de mine în 2011, tot pe 2 roți, varianta ECO!

• @barancimpau9597
    @barancimpau9597 2 วันที่ผ่านมา

Salutare , ceva coordonate pt drumul de macadam avem ? 🫡

• @zbandrei84
    @zbandrei84 5 วันที่ผ่านมา

Am făcut tot parcul arheologic Madara + vila romana situata la 1 km inainte de satul Madara, au pied :)

@lunguviorel5875 6 วันที่ผ่านมา

• @Fofoloncescu
    @Fofoloncescu 7 วันที่ผ่านมา

Spre rușinea mea nu am putut să-mi amintesc ce am cîntat prin unitate acum aproape 40 de ani. Îmi aduc însă aminte de plutonierul poreclit "Muzicuță" care ne-a învățat cîntecele pe cei 66 recruți care eram așezați pe băncuțe în dormitor. Avea o liră pe epoleți și atunci am aflat că fanfara militară este o armă distinctă la fel cum sunt tanchiștii sau parașutiștii. Mulțumesc pentru amintirea unor vremuri frumoase.

• @beatriceculda68
    @beatriceculda68 14 วันที่ผ่านมา

V-am urmarit cu mare drag, amintindu-mi acelasi traseu de 9 ore, Belgrad-Kumbor, de acum 2 zile. Am inlicuit Grecia cu Serbia si Muntenegru si ne felicitam pentru alegerea facuta! Nu sunt cuvinte sa îi descriu frumusetea, maretia muntilor la doi pași de tine, drumul rutier impecabil, aerul ozonat, mireasma pinilor, a florei alpine..... E prima data cu masina dar cred ca o sa revenim in viata asta, merita tot!!! O țara mai putin promovata, dar care si-a pastrat cu sfintenie natura, istoria, traditiile...... FELICITARI pentru video! ❤

@lunguviorel5875 21 วันที่ผ่านมา

@danielbaietu7183 21 วันที่ผ่านมา

Adevăr grăiești.... Mergem prin lume și ne minunam de frumusețile altora, comparând cu ceea ce nu avem noi. Nu avem pentru ca ne prădau alții, dar nici noi nu eram în stare sa apărăm. Când am avut conducători, am făcut treabă. În rest.... ne-am frecat între noi de au trebuit sa vina străinii sa ne conducă.... Mai tot timpul am fost la mâna puterilor vecine. Ca și acum....

• @bogdanrizea1088
    @bogdanrizea1088 22 วันที่ผ่านมา

❤❤❤❤❤

• @ksolobaric
    @ksolobaric หลายเดือนก่อน

Foarte interesant traseul asta. Multumesc ca ai facut clipul. Eu am mai facut trasee prin zona, dar nu urcam pe drumul asta ci traversam Provita de 3 ori mergand drept inainte pana spre centrul satului.

• @mihaelatatu7575
    @mihaelatatu7575 หลายเดือนก่อน

Multumesc pt vlog!

• @nikolasdev
    @nikolasdev หลายเดือนก่อน

Ca de obicei, foarte frumos si informativ ! 👌

• @droneandnatureRomania
    @droneandnatureRomania หลายเดือนก่อน

Da într-adevăr unele curbe sunt foarte strânse 😅 chiar dacă am permis de profesioniști de aproape zece ani tot am avut adrenalina la cota 1000😂😂🚀🫰😎📽🫡

• @bravoruslan8026
    @bravoruslan8026 หลายเดือนก่อน

Salut! Vă urmăresc din R.Moldova! Foarte interesante aceste materiale,mai ales pentru noi cei de aici! Un mare mulțumesc pentru informațiile din subtitre. P.S. Poate veniți și prin Moldova vreodată!

@ridingwithnaluca4073 หลายเดือนก่อน

Mulțumesc frumos pentru interesul acordat acestui canal! Cu siguranță voi ajunge și în Republica Moldova, cât de curând.

• @nicucraciun7877
    @nicucraciun7877 หลายเดือนก่อน

Am descoperit canalul tau si e super, atat de bine documentat si drumuri f frumoase aproape de noi. Oare gasim traseele astea undeva (Gpx ceva) sa le putem urma intocmai? Mumltumim!

• @alexandrusavu2100
    @alexandrusavu2100 หลายเดือนก่อน

Se vede si pe filmare...o fantana si un drum in stanga. Trebuia sa urcati acolo sa vedeti un peisaj spectacol :)

sa nu uit...la pastravarie unde trageti voi bucurestenii spre paltinu` este un peste clasic din bulgaria ..celebrii de altfel pt pastravi :) si o mamaliga congelata clasica din zona .

• @razvanionelaoverlandinginnatur
    @razvanionelaoverlandinginnatur หลายเดือนก่อน

th-cam.com/video/m5x5JeD9xKw/w-d-xo.htmlsi=7_AuTjoS5s5_Va95 Și iarna e frumos😇

• @k1ngbud1st91
    @k1ngbud1st91 หลายเดือนก่อน

Superb

• @Fofoloncescu
    @Fofoloncescu หลายเดือนก่อน

Bunicii materni locuiau în Câmpina, am copilărit acolo și mi-am petrecut toate vacanțele în orașul acela minunat. Spre rușinea mea, am constatat acum că habar n-am avut de drumul acesta care leagă Valea Doftanei de Comarnic. Este surprinzător cît de puține lucruri știm despre locuri de care ne-am jura că le cunoaștem ca în palmă. Mulțumim frumos pentru reportajele deosebite!.

@mirceapopa9947 หลายเดือนก่อน

Nu e frumos sa faceti diferente intre cei pe 2 roti si cei pe 4 roti. Chia Daca nu sunt motociclist tot imi plac filmarile dvs bine documentate si explicate. Asfalt uscat in continuare.

Frumos traseu. Ce este tubul din dreapta fata a motorului? Ce rol are ( la ce foloseste) ?

@ridingwithnaluca4073 หลายเดือนก่อน

Este o cameră care filmează la 360 grade tot ce se întâmplă în jurul motocicletei.

@mirceapopa9947 หลายเดือนก่อน

@@ridingwithnaluca4073 Una din aceasta imi trebuia si mie luna trecuta in drum spre Jurilovca -Cetatea Enisala. Din pacate nu am mai ajuns. M am oprit in intersectia 2 Cantoane, tamponat de o d na in varsta.

@ridingwithnaluca4073 หลายเดือนก่อน

Îmi pare rău. Refacere grabnică!

@mirceapopa9947 หลายเดือนก่อน

@@ridingwithnaluca4073 Noi nu am patit nimic. Doar masina "puscata" in stanga fata unde era calc de injectie pt carburant. Acum o luna - doua e la service pt reparatii. Asta e viata. Iau lucrulile pozitiv. Dupa luna lui Cuptor se mai racoreste putin si drumurile mai lungi devin mai suportabile.

• @handicapandu8049
    @handicapandu8049 หลายเดือนก่อน

Brebu, satul meu natal, cand vine vara, nu este weekend sa nu merg la baraj sa fac o baie.. recomand mai ales ca nu este departe de Bucuresti

• @remus62b
    @remus62b หลายเดือนก่อน

Nu cred ca, exista "subiect fara interes" in povestile tale, decat poate, pentru cei... lasa ca intelegi tu ! Am vazut de cateva ori lacul, dar niciodata filmat din drona... peisajul este de vis !!! Multumesc.

@lunguviorel5875 หลายเดือนก่อน

F. frumos. Bine documentat ca de obicei! Felicitări pentru postare! Drumuri bune să aveți!

@danielbaietu7183 หลายเดือนก่อน

Tot prin țară.... hai cu alea de afară! Sa vad și eu ce am pierdut! 😅👌💪

@lunguviorel5875 หลายเดือนก่อน

Drumuri bune! Mulțumim pentru postare!

• @angheloiuflorin1509
    @angheloiuflorin1509 หลายเดือนก่อน

🫡✌️

• @user-is1wp7yj2c
    @user-is1wp7yj2c หลายเดือนก่อน

Avem a tara frumoasa, avem nevoie de o astfel de promovare . Păcat de infrastructură,dar să vedem partea bună a lucrurilor . Asfalt uscat 👍

• @doinaenachescu4962
    @doinaenachescu4962 หลายเดือนก่อน

De fapt, biserica a fost abandonată în 1986. Tot atunci a fost și satul Măgureni inundat. Trebuiau construite canale de irigații, de fapt. Așa a apărut și barajul de la Gurbănești. A propos, casa bunicului meu era undeva între podul pe care ați plecat și biserica părăsită (a treia casă de pe malul apei). Bunicii mei au fost printre cei mutați cu forța din sat☹️. Nu am știut nimic despre Antonie Vodă. Mulțumesc pentru informații 👍

• @k1ngbud1st91
    @k1ngbud1st91 หลายเดือนก่อน

Notat, cautam pe hartă

Superb

• @remus62b
    @remus62b หลายเดือนก่อน

Ce tara avem... ce tara avem si lasam niste natarai sa ne conduca... Ce felde popor o-m fi? Multumesc pentru filmare, ca de obicei, incantatoare !

• @valentindan6288
    @valentindan6288 หลายเดือนก่อน

Super filmare! Am fost Duminica trecuta pe aici dar venind din sens invers: Telega - Bustenari - Cosminele - Podu Ursului - Livadea si m-am intors prin Stefesti - Alunis - Brebu. Integral asfaltat si nespus de frumos.

• @gabrielraveica7879
    @gabrielraveica7879 หลายเดือนก่อน

pentru pisarcosi exista dispozitiv special pe care il poti folosi in timpul mersului fara probleme /.

@danielbaietu7183 หลายเดือนก่อน

M-am apucat sa vizionez din nou tura voastră de pe transalpina. Informațiile din vloguri sunt foarte utile. Peste doua săptămâni merg în zona și deși am mai făcut acest traseu cu autoturismul, pentru moto, informațiile din vloguri sunt foarte utile. Iar filmările cu drona te lasă mut... 👋👋💪👌

• @handicapandu8049
    @handicapandu8049 หลายเดือนก่อน

Acum o saptamana am fost pe acel drum, superb, ca incepator chiar il recomand , am trecut pe langa cetate si chiar ma intrebam daca este opera vreunui primar sau este ceva vechi, de entuziasm si drumul frumos nu m am oprit sa verific, multumesc de lectia de istorie.

• @dni4ss
    @dni4ss 2 หลายเดือนก่อน

Superb !✌️ Cate grade erau aici cand ati fost voi?

@ridingwithnaluca4073 2 หลายเดือนก่อน

Dupa amiezile au fost aproape caniculare, peste 30 grade Celsius mai tot timpul.

• @dorusecere8274
    @dorusecere8274 2 หลายเดือนก่อน

Bravo ,i-mi place ca ai mereu dor de duca,si daca mai si filmerzi e super. Se pare ca mai sint rumini de paza la drapel Bafa in continuare!

• @marincalucia2991
    @marincalucia2991 2 หลายเดือนก่อน

Drum bun mai departe!!

@lunguviorel5875 2 หลายเดือนก่อน

Felicitări pentru postare!

• @cosmo00013
    @cosmo00013 2 หลายเดือนก่อน

Am inceput sa te urmaresc de cateva zile, o fac de departe, am parasit taramurile natale pe care le iubesti asa mult dar asta este viata. Multumesc pentru videouri si ma uit cu drag la tot ce e fain de acasa si imi vizitez locurile de bastina cat pot de des. Imi place mult ceea ce postezi. Sanatate si numai de bine....Naluca !!

@ridingwithnaluca4073 2 หลายเดือนก่อน

Te salut, om bun! Mulțumesc frumos pentru că urmărești acest canal!

• @ovidiujurcau5721
    @ovidiujurcau5721 2 หลายเดือนก่อน

Foarte bine documentate vlog-urile. Ce tip de drona folosești?

@mirceapopa9947 2 หลายเดือนก่อน

Frumos si interesant acest vlog-video. Cu informatii complete despre traseu si istoria asezarii. Pentru noi, urmaritorii dvs va sugerez ( solicit 😅) si trasee rutiere la cetatea Enisala spre Babadag si la Castrul-cetatea de la Adamclisi. La Adamclisi se poate ajunge pe la Calarasi si se traverseaza cu bacul la Ostov. 2 probleme in acest punct : orarul bacului si capacitate de incarcare auto si camioane si unghiul /rampa de urcare pe bac pt auto de sosea cu garda mica la sol. Pt Logan model de lansare, an 2004 , No problem. Poate explorati o ruta pe DJ dupa Cernavoda.

Am uitat sa mentionez : la Adamclisi se poate vizita Castrul-cetatea, muzeul si monumentul victoriei romane Tropaeum Traian. Sunt in 3 puncte diferite.

• @costel7218
    @costel7218 2 หลายเดือนก่อน

Imi place, daca puteti, continuati va rog, seria vloguri-lor dumneavoastra!

• @stefancsc
    @stefancsc 2 หลายเดือนก่อน

Forte tare.Felicitări !😊

• @ciprian-ionutneague
    @ciprian-ionutneague 2 หลายเดือนก่อน

Noi mulțumim pentru peisaje și lecțiile de istorie! Mi-ai făcut poftă de o plimbare, din păcate cu 4 roti nu cu doua. Asfalt uscat!

• @adventurierii
    @adventurierii 2 หลายเดือนก่อน

Clasicul drum spre mare… ultima data l-am traversat impreuna cu parintii in 94. Tin mine ca era o portiune dreapta destul de lunga cu plopi pe ambele parti, nu stiu daca mai este si acum. Super fain 👍

@ridingwithnaluca4073 2 หลายเดือนก่อน

Din pacate plopii au disparut. Abia acum realizez si eu cât este de frumos acest drum.

• @adventurierii

@lunguviorel5875 2 หลายเดือนก่อน

• @bogdanmargean3170
    @bogdanmargean3170 2 หลายเดือนก่อน

Am dat like înainte de a viziona videoclipul.