HOINARII din Ploiesti
AVENTURA PRIN ZAPADA DIN AZUGA PANA LA POPASUL URIASILOR / Hoinarii din Ploiesti
Aventura noastra din Azuga pana la Popasul Uriasilor. Drumetie in stilul Hoinarii din Ploiesti ! Plecarea a avut loc pe data de 01.12.2023 cu trenul din gara Ploiesti Vest. Ajunsi in Azuga, am urmat traseul triunghi albastru spre Popasul Uriasilor. La cabana Popasul Uriasilor am baut un vin fiert dupa care am coborat la pas pe Partia Cazacu si am continuat pe jos pana la gara din Azuga.
Music:
Glitch - Guitar Man th-cam.com/video/c_5AHAG_pOk/w-d-xo.html
ARGATU' - Haulita Lu' Argatu' th-cam.com/video/mp_pV2VIN2c/w-d-xo.html

Drumeție din Pasul Bratocea până pe Vârful Ciucaș! CIUCAS DE POVESTE
Ne-am intors pe Varful Ciucas! De data aceasta plecand din Pasul Bratocea! Traseu: Pasul Bratocea - Vârful Ciucaş Durată: 4 ore Distanţă: 7 km Dificultate: mediu Diferenţă de nivel: 670 hm Loc parcare: Pasul Bratocea Music: David Ciente - Ce te legeni (th-cam.com/video/VCJM6xD3GjE/w-d-xo.html) EFEMERO - Voices (th-cam.com/video/5yhf_bnt77w/w-d-xo.html)
City Break in Praga / Un oras de vis | Hoinarii din Ploiesti
มุมมอง 1.1K2 ปีที่แล้ว
In acest episod veti vedea cum am petrecut 5 zile in Praga! FIlmarile sunt din perioada 23-27 August 2021. Enjoy ! Music: Tell Me (instrumental) by RYYZN soundcloud.com/ryyzn Bliss by Luke Bergs soundcloud.com/bergscloud Greta Sting by Kevin MacLeod incompetech.com shine by Rexlambo soundcloud.com/rexlambo Puff by Limujii soundcloud.com/limujii Sweet Feelings by Thbd soundcloud.com/thbdsultan M...
Drumetie Refugiul Batrana - Hoinarii din Ploiesti
Episodul 11 Traseu : Cabana Padina - Refugiul Saua Batrana - Saua Strunga - Cabana Padina
Plimbare prin Edenland Park - Airsoft , Eden Jump (iunie 2021)
Plimbare prin parcul de aventura Edenland Park. Edenland Park, cel mai mare parc de aventura din Romania, la doar 20 de minute de Bucuresti. Music: Summer Days by Roa soundcloud.com/roa_music1031 Creative Commons - Attribution 3.0 Unported - CC BY 3.0 Free Download / Stream: bit.ly/-summer-days Music promoted by Audio Library th-cam.com/video/3wiksi3J_KI/w-d-xo.html Counter-Strike 1.6 - Theme M...
Drumetie Cabana Valea Sambetei (Muntii Fagaras) - Hoinarii din Ploiesti
Hoinarii din Ploiesti au revenit la Cabana Valea Sambetei. Un loc special unde data trecuta am stat cu cortul. Music : Chill by Luke Bergs soundcloud.com/bergscloud Creative Commons - Attribution-ShareAlike 3.0 Unported - CC BY-SA 3.0 Free Download / Stream: bit.ly/2QccjgU Music promoted by Audio Library th-cam.com/video/WiFeMhoM-e4/w-d-xo.html Voice Of Prayer by Noel Malekar soundcloud.com/cin...
Plimbare pana la Cascada Pruncea (Cașoca) - Barajul Siriu, Judetul Buzau - HOINARII din Ploiesti
มุมมอง 6K3 ปีที่แล้ว
Cascada Pruncea se află în județul Buzău, pe râul Cașoca. Este o cascadă de mici dimensiuni, 5-6 metri cădere, dar impresionează prin zona ascunsă în care este poziționată. Peretele din partea stângă a cascadei are o deschizătură ce era folosită drept ascunzătoare pentru haiducii locali din vremea lui Tudor Vladimirescu. Pentru a ajunge la ea, trebuie părăsit DN10 Buzău-Brașov spre localitatea ...
Retrospectiva anului 2020 - Hoinarii din Ploiesti
Retrospectiva anului 2020 in 3 minute (Hoinarii din Ploiesti). Music : Argatu' - La jucat si la strigat
Din nou pe Varful Ciucas - Hoinarii din Ploiesti 4K
มุมมอง 2023 ปีที่แล้ว
Episodul 9 Traseu : Fabrica de apa Keia - Cabana Vf. Ciucas - Varful Ciucas (1954m) Facebook : hoinariidinploiesti Instagram : hoinariidinploiesti Music: SUBCARPAȚI - Dă-i Foale (cu Motanu și Călin Han) subcarpati.com/discografie/ Krurk - Hora2.0 (Underground folclor instrumental) mihut.hodor
Drumetie Poiana Stânii Regale - Stâncile Franz Joseph - Hoinarii din Ploiesti (4K)
มุมมอง 2.9K4 ปีที่แล้ว
Episodul 8 Traseu : Sinaia - Aleea Pelesului - Castelul Pelișor - Vulpărie - Poteca Regală - Poiana Stânii Regale - Stâncile Franz Joseph Facebook : hoinariidinploiesti Instagram : hoinariidinploiesti Music : Summer Vibes by Mike Leite soundcloud.com/mikeleite Creative Commons - Attribution 3.0 Unported - CC BY 3.0 Free Download / Stream: bit.ly/3flRW7C Music promote...
Drumetie Varful Omu - Hoinarii din Ploiesti (4K)
มุมมอง 6K4 ปีที่แล้ว
Episodul 7 Traseu : Cabana Piatra Arsă - Cabana Babele - Vârful Bucura Dumbrava (2503m) - Cabana Omu (2507) - Șaua Șugărilor(2305m) - Vârful Caraiman (2384m) - Cabana Babele - Cabana Piatra Arsă. Facebook : hoinariidinploiesti Instagram : hoinariidinploiesti Music: Go Go Go - Kwon We Ride! - Reed Mathis Steps - Anno Domini Beats Daley's Reel - Nat Keefe with The Bow ...
Drumetie Muntii Ciucas (Vf. Gropsoarele , Vf. Zaganu) - Hoinarii din Ploiesti
มุมมอง 1.7K4 ปีที่แล้ว
Episodul 6 Traseu: Muntele Rosu - La Rascruce - Vf. Gropsoarele - Vf. Zaganu Facebook : hoinariidinploiesti Instagram : hoinariidinploiesti Music: Let Go by tubebackr soundcloud.com/tubebackr Creative Commons - Attribution-NoDerivs 3.0 Unported - CC BY-ND 3.0 Free Download / Stream: bit.ly/al-let-go Music promoted by Audio Library th-cam.com/video/aKYxe8Sa7dE/w-d-xo....
Drumetie Muntii Fagaras - Hoinarii din Ploiesti
Episodul 5 Traseu : Prima zi : Manastirea Brancoveanu (Sambata de Sus) - Cabana Valea Sâmbetei (1401 m) Ziua 2 : Cabana Valea Sâmbetei (1401 m) - Fereastra Mare a Sâmbetei (2188 m) - Vârful Slănina (2268 m) - Fereastra Mare a Sâmbetei (2188 m) - Cabana Valea Sâmbetei (1401 m) Ziua 3 : Cabana Valea Sâmbetei (1401 m) - Manastirea Brancoveanu (Sambata de Sus) Facebook : hoinariidinplo...
Drumetie Cabana Malaiesti - HOINARII din Ploiesti
Episodul 3 (Episod restanta) Traseu urmat : Cabana Gura Diham (987m) - Cabana Poiana Izvoarelor (1455m) - Pichetul Rosu (1424) - La Prepeleac (1760m) - Cabana Malaiesti (1720m) Facebook : hoinariidinploiesti Instagram : hoinariidinploiesti Music : New Life - JayJen & ASHUTOSH soundcloud.com/jayjenmusic soundcloud.com/grandakt Creative Commons - Attribution 3.0 Unport...