OneLastCast
Atskats pēc pirmā copes piedzīvojuma Zviedrijā. Fishing in Sweden.
Beidzot pēc entajiem gadiem sanāca doties uz copi Zviedrijā.
Tad nu pēc brauciena nolēmu padalīties ar savu pieredzi no šī copes piedzīvojuma un pastāstīt kā un kur mēs meklejām zivi un ko es ņemtu vērā plānojot nākošo braucienu uz ārzemēm.
Lai arī bija saulains laiks, +30 grādi un copei bija iespējams atvēlēt vien kādas 3 stundas vakarā, kaut ko tomēr mums sanāca noķert. Lielāko līdaku šajā braucienā sanāca noķert man - 90cm. Nostrādāja Westin bulteez māneklis, kuram beigu beigās vien no zaļsvārcēm nokoda gardo asti.
...
Vēlies skatīties vēl vairāk video par dažādu copi? Droši pievienojies - groups/makskerniekiem/
Ja ir jautājumi droši pievienojies un raksti Telegram kanālā - OneLastCast
Droši piesekojies arī darba kanālam - www.youtube.com/@acolatvia7102
มุมมอง: 1 010

Vārda dienas konkursa rezultāti!
มุมมอง 11514 วันที่ผ่านมา
Ar nelielu nokavēšanos noskaidrojām laimīgo uzvarētāju un par kavējumu pievienoju vēl vienu mazu bonusu.
Neliels konkurss par godu vārda dienai.
Par piedalīšanos sacensībās Babītes līdaka 2024 katrs dalībnieks saņēma kuponu, kuru veikalā ZebraMaster bija iespējams apmainīt pret 1 vobleri no Bearking un 1 paciņu ēdamgumijas no Select un vēl saņemt papildu 20% atlaidi pirkumam. Tānu sanāca ka šodien man ir vārda diena tāpēc nolēmu sarīkot konkursu ar pavisam vienkāršiem nosacījumiem un manuprāt noderīgām balvām. Tā ka droši paraksties uz ...
Babītes ezera sacensības 2024, meklējam līdakas un asarus. Pike fishing. Ловля щуки, соревнования.
มุมมอง 1.2Kหลายเดือนก่อน
Nolēmām piedalīties foršā pasākumā no Facebook grupas Babītes ezers. Es laikam teiktu - festivāls/sacensības izdevās uz visiem 100%, bija gan forša atmosfēra, gan lieliskas balvas no pasākuma sponsoriem, gan fantastiksi organizatori un operatori. Mēs šoreiz startējām ar divām ekipāžām - es ar Andreju un Dmitrijs ar dēlu Mihailu. Diena bija fantastiska...fantastiska priekš atpūtas! Silts vējš un...
Pirmā cope uz Live tehnoloģijām un uzreiz 2 rekordi. New PB Live, Panoptix. Zander and pike fishing.
มุมมอง 1.9Kหลายเดือนก่อน
Pavisam spontāti sanāca izrauties uz copi dienas vidū. Un lūk kas no tā sanāca... Ap pusdienas laiku ar makšķerēm un somu jau skrēju no garāžas uz ezera krastu, kur ar laivu bija noparkojies Sergejs. Plāns bija samērā vienkāršs, pa dienas vidu mēģināt no zālēm, niedrēm, lēpenēm dabūt ārā kādu līdaku, tad doties kaut kur pusdienās un tuvojoties vakaram mēģināt izbraukt pa bedrēm pie golfkluba ce...
Cope ar sportistu, iesildamies pirms BAM līgas. Jauns top māneklis no Berkley. www.Predatortguide.lv
Šodien devos savā pirmajā copē ar makšķernieku sportistu, lai personīgi apskatītos kas notiek sportistu laivā, kā viņi meklē zivis, kā viņi noparko laivu zivīgajās vietās un vispār papildināt savas zināšanas ar to informāciju kuru sportisti atklās. Jau no paša rīta mūs labāk par jebkādu rīta kafiju pamodināja nogrimušais baļķis, kuram uzskrējām virsū, un es jau nodomāju ka mana copes diena ir b...
Akumulatora izvēle elektromotoram un pirmais konkurss. LiFePO4 battery.
Ņemot vērā ka pats biju saskāries ar sarežģītu akumulatora izvēli kad meklēju to savam elektromotoram, nolēmu padalīties savā pieredzē un vienkāršiem vārdiem pastāstīt par to kādi ir plusi un mīnusi dažādiem risinājumiem. Sarīkosim arī pirmo konkursu ar iespēju tikt pie akumulatora lādētāja. Vēlies skatīties vēl vairāk video par dažādu copi? Droši pievienojies - groups/makskernieki...
Trešā cope Kaņierī saulainā dienā un plāni uz copi ar gidu! Pike fishing in sunny day.
Trešo reizi devāmies uz Kaņieri ar cerību tikt pie skaistām ziviīm, bet šoreiz dabai bija citi plāni uz mums...smaga cope praktiski bezvējā un cepinošā saulē. Tā reize, kad dodies uz copi un nožēlo ka neesi paņēmis sauļošanās krēmu. Kaut kādu zivi jau atradām, bet viennozīmīgi ne to uz kuru bijām cerējuši. Jebkurā gadījumā nākotnes plāni ir diezgan skaidri un cerams visas zvaigzens sakritīs un ...
Kaņiera ezera līdakas un kā mēs pazaudējām enkuru. Pike fishing. Jelgavas mūdzis challenge.
Pirmā cope Kaņiera ezerā šajā sezonā. Meklējam līdakas. Pike fishing. Miuras mouse. Ищем щуку.
Līdaku sezonas atklāšana Vecdaugavā. Pike season opening.
Gatavojos līdaku sezonas atklāšanai. Ko es ņemšu uz copi. Pike fishing season opening.
Gauja 1.zona un jaunas telpas kur darboties ar laivu. New old garage for boat. Progres 4.
Fishing competition Salmon King, Salacas Lašu karalis 2024, lašišų žvejyba.
Pirmā tikšanās ar kanāla sekotājiem, medījam lašus, Lašišų žvejyba. Meeting subscribers on river.
Gatavojos Salcas sacensībām Salacas lašu kauss 2024.
BigFish. Mazo upju pārsteigumi, burvīga diena un lasis 1m+. Lašišų žvejyba. Балтийский лосось. 捕捞鲑鱼
BigFish. Mazo upju pārsteigumi, burvīga diena un lasis 1m . Lašišų žvejyba. Балтийский лосось. 捕捞鲑鱼
Fish braking lures. Laši iznīcina mānekļus, bet mēs tos atkal ķeram kokos. Gandrīz perfekta diena...
Big fish. Vienas copes diena, new PB 1m+, ķeram mānekļus. Lašišų žvejyba. Балтийский лосось. 捕捞鲑鱼.
Big fish. Vienas copes diena, new PB 1m , ķeram mānekļus. Lašišų žvejyba. Балтийский лосось. 捕捞鲑鱼.
Ķeru lašus upē un mānekļus kokos. GoPro ND filtru apskats. Fishing tips. GoPro ND filters. 我钓鲑鱼和摇摆鱼

@twopumpkinsLV 4 วันที่ผ่านมา

Paldies, saņēmu no pirmā konkursa lādētāju 👍 un saprotu, ka bonusā nazis, ne aizmirsts kastē 😀

@one_last_cast_fishing_team 4 วันที่ผ่านมา

Lai labi kalpo🤞🏽jā, nazis bonusā, pats tādu izmantoju. Ļoti kompakts un ērts, var gan copei, gan sēņošanai vai kam citam izmantot👌🏽

• @getfish8345
    @getfish8345 5 วันที่ผ่านมา

Идеально рассказал👍

• @ugis232
    @ugis232 5 วันที่ผ่านมา

Par pārvietošanos , ja ehalotē nav dziļumkartes, tad atveru telefonā ''Navionics chartviewer'', bezmaksas ir bez gps, bet uzliekot satelīta relijefu vismaz ir kautkāda saprašana un var braukt drošāk.

@one_last_cast_fishing_team 5 วันที่ผ่านมา

nezināju tādu, pirms tam biju izmantojis trial versiju kaut kādai Navionics boat programmai, bet uz to laiku viss trials bija sen garām🫤

• @ugis232
    @ugis232 6 วันที่ผ่านมา

Dziļajos ezeros lielās līdakas vasarā grūti atrast,zālēs prakstiski būs tikkai māzās (līdz kādiem 3,4kg),lielās zivis jāmeklē uz kantem, kas lielajos skandināvijas ezeros nav viegls uzdevums.

@one_last_cast_fishing_team 6 วันที่ผ่านมา

@@ugis232 precīzi👌🏽mēs eholotē uz kantīm redzējām smukas zivis, nezinu tik līdakas vai zandarti. Vietējie arī vairāk pa atvērtu ūdeni copēja, iespējams kāreiz uz kantīm🤷🏽‍♂️

@victorlobachev1569 6 วันที่ผ่านมา

Классно, у нас цены как в Швеции, жаль зарплаты чуть чуть другие😅😅😅

Спасибо Нил👍

Septembri laizam 🐊🐊🐊🔥😎👊

@one_last_cast_fishing_team 6 วันที่ผ่านมา

Kur jūs septembrī brauksiet metrus medīt?

Nu es domaju brauk ar tevi Lielupe BB metat🤣🤣🤣🐊😎🤘

@@sergej_kub aaaa...ok, es par🤘🏽jāpārsit ir kaut kā 119cm☺️

@sergej_kub 5 วันที่ผ่านมา

119 tas bus gruti,bet man's merkis uz atputu ari gribu kadu 120+-😆😆😆

@sergej_kub 6 วันที่ผ่านมา

Хороший видос Нил,всё рассказал всё обяснил👍👍👍

• @ivarssuhanovs7637
    @ivarssuhanovs7637 6 วันที่ผ่านมา

Pāsu galveno aizmirsi - "gaļenieki" ar ledusskapi filejām lai brauc uz tirgu :) Ālandos gadus 15 atpakaļ nebija ierobežojumu uz līdakām, vietējie viņas īsti par zivi neuzskatīja, viņiem lasi dod, taču tagad ir ieviests ierobežojums, jo populārākajās vietās zivis izskaldītas

@one_last_cast_fishing_team 6 วันที่ผ่านมา

Jā, šo es arī laikam nesapratīšu, kāpēc jabrauc ar saldētavām, elektriskajiem filejas nažiem un vakumiepakotājiem...vai tad lētak nav nopirkt, kā maksāt par mānekļiem, kātiem, apģērbu, braucienu utt. Prieks ka Zviedrijā un citās valstīs par to sāk domāt un ka vietējie jau sāk šķību aci skatīties uz tiem kas atbrauc ar ledusskapjiem, kuri nav paredzēti aliņam.

• @ivarssuhanovs7637
    @ivarssuhanovs7637 6 วันที่ผ่านมา

Nu nebija jau tik traki, šis nebija liels pūtiens :). Pavasarī, rudenī kad pūš virs 10 m/s, tad gan nav omulīgi. Galvenais mīnuss tam pasākumam - laika apstakļi - to nu nevar noprognozēt iepriekš. Ir bijis visādi - pavasarī ideāli un gadu vēlāk tai pašā laikā ūdens augšā par pusotru metru, viss pludo.

@one_last_cast_fishing_team 6 วันที่ผ่านมา

Ja, vējš nebija tas spēcīgakais, bet pirmo reizi nezināmā vietā, kura pilna ar akmeņiem, kurus tu neredzi...sajūta ne tā foršākā. Visticamāk, ja būtu eholote ar dziļuma kartēm, kur šīs bīstamās vietas būtu atzīmētas būtu savādāka sajūta un varētu arī tādā vējā doties pāri ezera plašumiem. Bet viss nāk ar pieredzi, uz nākamo braucienu būs jāieķer vēl viena eholote tieši kartēm un sānskatiem un tad gan mēs tiksim pie tiem metriem :)

@twopumpkinsLV 14 วันที่ผ่านมา

• @tomels8
    @tomels8 16 วันที่ผ่านมา

Paldies par video bija interesanti skatīties. Un tev jau cope noteikti izdevusies, jo metrs kontā, lai arī copju maz. Kaņieris ir interesants un nekad nezini kā būs, citreiz iebrauc un ir tikai kāds mazs zīmulis utt, bet citreiz ņem viena pēc otras. Labākā cope kas man Kaņierī ir bijusi ir uz diviem gandrīz 30 līdakas un no tām lielākā daļa mēra, lielākā zivs 3.7kg visas atlaistas. Bet pēdējā cope, pirms kādām divām nedēļām tukša, viena smuka līdaka norāvās un bija interesanti ka daudzas nāca līdz pat laivai līdzi mānekļiem, bet neņēma un tā arī laiva neiecēlām nevienu 😀 Gari izplūdu piedzīvojumos. Paldies par video vēlreiz un varbūt kādreiz tiekas Kaņierī 😎

@one_last_cast_fishing_team 15 วันที่ผ่านมา

Paldies par ļoti izvērsto komentāru🫱🏽‍🫲🏼jā, Kaņieris ir ļoti interesants ezers un kas man patīk, ka līmenis nestaigā👌🏽rīt maucam uz Engurinuz sačiem🤞🏽bet bez trenniņiem būs ļoti grūti par kaut ko pacīnīties🫣 ne asakas copē🤞🏽

• @tomels8
      @tomels8 15 วันที่ผ่านมา

@@one_last_cast_fishing_team jā es arī baigās līmeņa svārstības neesmu novērojis. Lai gan vienā Māra Oltes video viņi tur runāja par ūdens līmeni un ka zivis no jūras neienāk ( precīzi neatceros ) Kurā bāzē Engurē notiek sači? Varbūt esi lietas kursā vai Artūra bāze vēl strādā? Bez treniņiem būs grūtāk saprast, bet galvenais ka ezerā ir būts. Es pirmo reizi Enguri apmeklēju tieši uz sacensībām, bija interesanti un arī pēdējie nebijām. Ne asakas 👍

• @jaunzems91
    @jaunzems91 20 วันที่ผ่านมา

Paldies par video! Ļoti noderīgi! Kas jāskatās izvēloties lādētāju lifepo4 akumulatoram? Konkrēti liito kala 150ah

@one_last_cast_fishing_team 17 วันที่ผ่านมา

Paldies. Man teica ka 150ah aķim būtu nepieciešams 10-15A lādētājs. Citi dzīvo ar to lādētāju kas nāk komplektā, bet lielākā daļa kurus pazīstu izmanto Victron firmas lādētājus.

• @girtskakitis9573
    @girtskakitis9573 25 วันที่ผ่านมา

Kas tas par krievu pasākumu??? 🤮

@one_last_cast_fishing_team 17 วันที่ผ่านมา

Lai veicas Zviedrijā!

• @MatissBitans
    @MatissBitans หลายเดือนก่อน

Laimes vēlējumi vārda dienā un lai zviedrījas brauciens tevi apsveic ar kadu PB zivi 🎉

• @Ernests-ri3sx
    @Ernests-ri3sx หลายเดือนก่อน

Daudz laimes jau bijušajā vārda dineā! Novelu tas lielakas zivis.

• @janisteniss6725
    @janisteniss6725 หลายเดือนก่อน

Lai top nākamais video no Zviedrijas ar lielajām mammam

• @Shoff

@neasakas หลายเดือนก่อน

Ar novēlošanos, bet sumināts vārdiņsvētkos. Un Ne asakas! Zviedrijā

@twopumpkinsLV หลายเดือนก่อน

Es pie tā video man liekas 3 komentārus atstāju, es nezinu kur tie komentāri paliek, bet iedod kaut IG kontu lai personīgi varu uzrakstīt.

• @guntarsrudzitis3640

Lai veicas Zviedrijā! 💪

• @vitalijstratov3972
    @vitalijstratov3972 หลายเดือนก่อน

lai butu labi trofeji zviedrija

• @agnisnuka9592

Veiksmi Zviedrijā 🦈

• @raimonds.L
    @raimonds.L หลายเดือนก่อน

Kādā veidā dosies uz Zviedriju? Nebija vieglāk no Tallinas uz Somiju? Ārzemēs labāk ķeras? :))

@one_last_cast_fishing_team หลายเดือนก่อน

Brauksim ar auto līdz Igaunijai, tad ar prāmi un tad tālāk ar auto. Tas būs mans pirmais copes piedzīvojums ārzemēs :) cerams ka kaut ko sanāks dabūt no ārzemju ūdeņiem ārā🤞

• @raimonds.L

Gaidu Zviedriju!

• @idjons
    @idjons หลายเดือนก่อน

Ни хрена ты за 8 евро мандулу купил!!! Ну, ждём каркадилов!

• @EdgarsBetula
    @EdgarsBetula หลายเดือนก่อน

Veikals tiešām labs. Reizi biju, arī uz atlaidēm trāpiju. Tikai atrašānās vieta man galīgi neder.;(

• @evgenijsavchenko353
    @evgenijsavchenko353 หลายเดือนก่อน

Čau čau ! Kāda cena lācišiem ?

laikam 6,99 gabalā🤔

• @evgenijsavchenko353
      @evgenijsavchenko353 หลายเดือนก่อน

Tas pats sanāk ja no ķīnas pasutit ! Tad labāk pie mūms var nopirkt un nevajag gaidīt !

• @Viiral.moments
    @Viiral.moments หลายเดือนก่อน

Gaidu Zviedriju.

• @stason7950
    @stason7950 หลายเดือนก่อน

Gaidam Zviedriju🍿📺

@one_last_cast_fishing_team หลายเดือนก่อน

kādas domas par īsajiem live video no Zviedrijas? protams pēc tam kaut kādu kopsavilkumu ar sagatavošu.

• @stason7950
      @stason7950 หลายเดือนก่อน

@@one_last_cast_fishing_team ja interesanta vieta vai moments, kapec ne?

• @pikasomons
    @pikasomons หลายเดือนก่อน

Zviedrijas BB tēma būs interesanta! :)

@one_last_cast_fishing_team หลายเดือนก่อน

ļoti ceru ka visas tās pasakas ko stāsta par entajiem metriem ir patiesība🤞🏽

• @artisozols4721
    @artisozols4721 หลายเดือนก่อน

Ar nepacietību gaidīšu Zviedrijas video! 😊 Veikalā izvēle gan superīga ir! Pats vēl neesmu tur bijis uz vietas, bet gribas aizbraukt arī paskatīties! 😅

@one_last_cast_fishing_team 16 วันที่ผ่านมา

Apsveicu no visas sirds! Sazinies ar mani FB @nils.idzons lai varu nosūtīt tev mānekļus :)

• @mazzais72
    @mazzais72 หลายเดือนก่อน

Gaidām Zviedrijas video!

@one_last_cast_fishing_team หลายเดือนก่อน

domāju būs ne tikai video pēc brauciena bet arī īsie live video, ja tos kāds skatīsies😂

• @sirdefibrillator1304
    @sirdefibrillator1304 หลายเดือนก่อน

Es sākumā pētīju tās MinnKotas un litija akumulatorus, secināju nav lēts pasākums, beigās nopirku uz pavasara akciju Torqeedo 903 pa 1999 Eur. Kāpēc? 1. motors ar aķi 17.3kg - viegli staipīt un uzlikt/noņemt. Pats aķis 6kg. 2. Torqeedo motors bez slotiņām (motoram jauda ar laiku nezudīs), ar gudru elektroniku un jauno propelleri māk ļoti labi taupīt akumulatoru. Testos līdz pat trīs reizēm ekonomiskāks kā MinnKota ar ekvivalentu Wh akumulatoru. 3. Akumulators 915Wh, garantēta vācu kvalitāte ar BMW baterijām iekšā un nopietnu elektroniku, aizsardzību, nevis kaut kāds ķīnietis kas melo un kalpos fig viņ zin cik ilgi. 4. Braucot motors rāda ātrumu un cik vēl varēs nobraukt kilometrus vai stundas, minūtes, atlikušos %. Laiva Terhi Saiman, pilnā ručkā 9.6km/h 8.5km distance. Braucot uz 5.5km/h 45km. Uz 4 kilometriem stundā visu dienu ar atliektiem galiem. 5. Dāvanā par velti nāca soma motoram un aķim. 6. 5 gadu garantija :))) Varbūt liekās dārgi, bet tiešām ir tā vērts. PS. Nenožēloju. Ja būtu jāpērk elektromotors vēlreiz, pirkto šo pašu vai jaunāku Torqeedo modeli.