Gorce dla Zielonych
Noc pod gwiazdami w Gorcach i cudowny #zachódsłońca i #wschód na wieży widokowej. #gorce #grzyby
Cześć,kolejny cudowny weekend spędziliśmy gdzie, w #gorce oczywiście.Ciężko pracując przy kolejnym Monitoringu Przyrodniczym, tym razem zarwaliśmy kawał nocy, aby po trzech godzinach wstać na fenomenalny wschód słońca na wieży widokowej na Gorcu.Studencka Baza Namiotowa odwiedzamy ją już trzeci raz w tym sezonie, będziemy tęsknić. Bawiliśmy się super, Seba został baristą, Leo dzielnie dawał radę podczas swojego pierwszego nasłuchiwania a wujek pękał z dumy. Było też małe #grzybobranie choć #grzyby nie dopisały bawiliśmy się świetnie.
Robiliśmy też tatuaże #tatuażu
Zapraszamy pod ten adres ⬇️
patronite.pl/Gorce_dla_Zielonych
Dziękujemy naszemu PARTNEROWI ⬇️
sklep.jmpsport.pl
I zaczynamy tu ⬇️
profile.php?id=100075866138102
มุมมอง: 2 136

Odwiedzamy Bacówke u Bucka w Ochotnicy Górnej. Najsmaczniejsze miejsce e Gorcach #gorce #wycieczka
มุมมอง 4.4K14 วันที่ผ่านมา
Bacówka "U Bucka" na polanie Buciorówka, cudowne miejsce w #gorce Polana Buciorówka, położona w górnej części potoku Jamne, na bocznym grzbiecie Przehybki (1089 m n.p.m.), który oddziela dolinę potoku Jamne od doliny potoku Małe Jaszcze. Bacówka stoi na środku polany, prowadzi do niej oznakowany Szlak Kultury Wołoskiej. Stare, wołoskie tradycje pasterskie Ochotnicy kontynuuje baca Jarek Buczek,...
Noc spadających gwiazd na Gorczańskiej polanie. #gorce #grzyby #grzybobranie #perseids #prawdziwki
มุมมอง 4.1K14 วันที่ผ่านมา
Cześć, dziś kolejna Gorczańska przygoda melduje się w telewizorze :) Noc spadających gwiazd, idziemy w #gorce szukając dogodnego miejsca do obserwacji nieba. Wytypowaliśmy trzy miejsca, ale wygrały Koszary z fenomenalnym widokiem. Po drodze #grzybobranie nie mogło być inaczej. Zapraszamy na film i na nasz profil na Patronite.pl patronite.pl/Gorce_dla_Zielonych Dziękujemy PARTNEROWI sklep.jmpspo...
Cudowne #grzybobranie podczas #pracy w lesie i do tego znaleźliśmy #piękne #poroże #gorce #zrzuty
มุมมอง 7K21 วันที่ผ่านมา
Czołem, zapraszamy na kolejny materiał z naszej wyprawy. Monitoring Przyrodniczy i mnóstwo kilometrów po pięknych okolicznościach przyrody. Wstajemy wcześnie rano i ruszamy do pracy, z nadzieją że dopiszą zwierzaki, #grzyby a może znajdziemy wymarzone #poroże Bo od kilku lat na tym terenie obserwujemy byki, ale poroża nie podnieśliśmy tam ani jednego. Piękne grzyby, Seba rozwala system znajdują...
Burzowa !!!!! Wyprawa na GORC i noc w namiocie. #gorce #burza #namiot #ocho #buscraft #wieża #las
มุมมอง 4Kหลายเดือนก่อน
Czołem :) Na wstępie chciałbym podziękować wspierającym naszą twórczość na patronite.pl/Gorce_dla_Zielonych :) Dziękujemy :) Wybrałem się w samotną wycieczkę na Gorc, a wszystko po to aby po nasłuchiwać w okolicach tej pięknej Gorczańskiej góry - sów. #gorce Pogoda nie zapowiadała się najlepiej ale miałem zarezerwowany nocleg w Studenckiej Bazie Namiotowej GORC. Więc byłem spokojny że będę noco...
sebus
Pierwszy WIELKI WYSYP PRAWDZIWKÓW w GORCACH !! #gorce #grzybobranie #grzyby #grzyby2024 #grzyb #las
Cześć, zapraszamy na pierwszą w sezonie 2024 wyprawę na grzyby, w #gorce oczywiście. Było super, wesoło jak zawsze i przynieśliśmy do domu pełen kosz grzybów. Zapraszamy na film.
Odwiedziliśmy - Opolskie Centrum Leczenia i Rehabilitacji Dzikich Zwierząt "Avi" #poroże #zrzuty
Odwiedziliśmy, Opolskie Centrum Leczenia i Rehabilitacji Dzikich Zwierząt "Avi" To była fantastyczna przygoda, pełna wzruszeń, ciepła, empatii, miłości do zwierząt i poświecenia. Nagrywałem mało, dlatego że wzruszyłem się do łez kiedy zobaczyłem to z jakim zaangażowaniem do tej misji podchodzi Marta. Wrócimy tam, na kilka dni aby pokazać Wam jaka to ciężka praca. Tym czasem zapraszamy na film. ...
Wiosenne Gorce i poroże znalezione w potoku. #poroże #zrzuty #zrzuty2024 #gorce #zrzutyjeleni #las
Cześć, dziś zapraszamy Was na kolejną Gorczańską przygodę. Tym razem pracowaliśmy w cudownych okolicznościach przyrody. Piękny wiosenny dzień i całe mnóstwo przewyższeń. Cuuuudowne poroże znalezione w potoku. Zapraszamy na film.
Mamy TO !!! 50 POROŻY !!! PLUS tyka ŻYCIA #poroże #zrzuty #zrzuty2024 #gorce #zrzutyjeleni #las
Nareszcie, nadszedł ten dzień :) Magiczna, nieosiągalna wydawało by się liczba 50 POROŻY została osiągnięta. Trzy #poroża jednego dnia a #tyka życia była tą pięćdziesiątą :) Zapraszamy na film z Monitoringu Przyrodniczego, czyli ciężki dzień pracy w Gorcach :) Dziękujemy PARTNEROWI sklep.jmpsport.pl/
Dwie wyprawy na ósmaczka, czy Seba spełni swoje marzenie. #zrzuty #zrzuty2024 #poroże #jelenie #las
Cześć, dziś zabieramy Was na wyprawy, w których chcemy spełnić wielkie marzenie Sebka. Zrobić zdjęcie jeleniowi i znaleźć jego poroże :) Czy się uda ??? Zapraszamy na film. Nasze wyprawy wspierają: Niezastąpiony PARTNER sklep.jmpsport.pl/ Nasz Facebook - profile.php?id=100075866138102
Myłkus i piękny DWUNASTAK !!! Na jednej wyprawie. #zrzuty #zrzuty2024 #poroże #jelenie #gorce #las
Serwus :) Dziś zabieramy Was, na kolejną wyprawę w Gorce. Podczas pracy znaleźliśmy kolejne dwa poroża :) Seba znalazł pierwszego myłkusa, a wujek wypatrzył pięknego mocnego dwunastaka :) Zapraszamy na film.
Wybraliśmy się na Opolszczyznę, spędziliśmy wspaniałe 3 dni #zrzuty #poroże #zrzuty2024 #jelenie
Serwus 😄 Dziś zapraszamy na film z naszej fantastycznej wyprawy na Opolszczyznę. Ruszamy w piątek rano, a wszystko to po to aby uczestniczyć we wspaniałym wydarzeniu. Na zaproszenie Miejskiej Biblioteki Publicznej, Fili nr 4 w Opolu. Do której uwielbiamy wracać 👋 Wydarzenie nosi nazwę, Wieczór Dzikiej Przyrody 🐾 Wujek Daniel, opowiadał o naszych przygodach na monitoringach przyrodniczych 🦉 Dami...
PARA DZIESIĄTAKA !!! ZACZYNA SIĘ !!! #poroże #zrzuty #zrzuty2024 #jelenie #gorce #nowytarg #las
Cześć, zapraszamy na kolejną naszą przygodę. Tym razem trafiliśmy nad jedną z Podhalańskich rzek, gdzie mieliśmy do wykonania pracę. A przy okazji rozglądaliśmy się za zrzutami. I tak znaleźliśmy piękną parę, #zrzuty #jelenie #poroże #gorce #las Dziękujemy PARTNEROM sklep.jmpsport.pl/
Mój pierwszy #bieg górski w Gorcach ! #gorce #turbacz #biegacz #bieganie #las
Kolejne #poroże w 2024 !!! Szybka #wyprawa w #gorce i kolejne #zrzuty meldują się na naszym #koncie
Wujek poszedł kupę, znalazł dwa poroża! #poroże #zrzuty #jelenie #gorce #beskidy #przygoda #podhale
Ponad 1500 kilometrów !! Dwie rosochy i jedno poroże jelenia jednego dnia !! #poroże #zrzuty
Dwa zrzuty jednego popołudnia w Gorcach !!! #gorce #zrzuty #poroże #jelenie #seba #las #przygoda
Ostatnie wyjście w 2023 roku, SZUKAMY ZRZUTÓW !!! #zrzuty #gorce #jelenie #rykowisko #szlak #las
TYLE SÓW W JEDNYM MIEJSCU !!! Zimowiska uszatek w Polsce #1 #ptaki #ptakipolski #ptak #owlbird
Znalazłem najprawdziwszy SKARB. Kuropatwy i postanowiłem nagrać kilka chwil z ich życia. #gorce
PRZYRODNICY DLA PRZYRODY spotkanie charytatywne w Piekarach Śląskich
Koliba na Łapsowej Polanie - Czy warto odwiedzić to miejsce. #gorce #nowytarg #schronisko #podhale
28 października, prawdziwki jeszcze rosną !!! #grzyby #grzybobranie #grzyby2023 #gorce #prawdziwki
Czarnym szlakiem do Pucołowskiego Stawu. #gorce #staw #jezioro #nowytarg #beskidy #szlak #jesień
Piękny krótki szlak w Gorcach, Gajówka Mikołaja - Żubrowisko - 0:25 h 1.3 km. #gorce #beskidy
มุมมอง 20310 หลายเดือนก่อน
Sowy w mieście, nowy cykl !!! #owl #owls #owlhouse #owlbird #nowytarg #ptakipolski #ptaki #gorce
Pojechaliśmy 100 kilometrów aby szukać prawdziwków. #grzybobranie #grzyby #grzyby2023 #grzyb #góry
Grzybobranie w Gorcach #grzyby #gorce #grzyby2023 #grzybobranie #grzyb #prawdziwki #kozak #nowytarg