Žvejybos reikmenys LT
Metrinių lydekų žvejyba spiningu - Žvejybosreikmenys.lt
Puiki lydekų žūklė kastingu. Pagerintas asmeninis rekordas ir geras laikas ant vandens. Nors kiaurai šlapi, bet laimingi su tokio kalibro žuvimis. Įspūdingi laimikiai, nauji Rapala masalai bei apžuvintos 13Fishing meškerės. Gražios, nesuvaidintos emocijos ir naudingi patarimai apie didelių lydekų žūklę. Nepamirškite prenumeruoti kanalo, komentuoti bei dalyvauti konkurse! Smagaus žiūrėjimo!
Šiame video naudojome:
Rapala masalai - bit.ly/4bRwTXD
13Fishing spiningai - bit.ly/4cLyb7E
Adventer & Fishing apranga - bit.ly/4bcJQen
13Fishing ritė - bit.ly/3y5xKWN
Taip pat pasekite mūsų puslapį FB - zvejybosreikmenys.lt
Instagram - zvejybosreikmenys.lt
TikTok - www.tiktok.com/@fishing_lt
Bei apsilankykite mūsų naujai atidarytoje parduotuvėje Kaune, adresu Birželio 23-iosios gatvė 1.
zvejybosreikmenys.lt - iš žvejų žvejams!
#rapala #13fishing #fishing #pikefishing #zvejyba #lydekuzvejyba #zvejybakastingu #zvejybosreikmenyslt #fishinglt
มุมมอง: 5 953

Method Feeder žvejyba ir sportiniai karpiukai - Žvejybosreikmenys.lt
มุมมอง 3.1K21 วันที่ผ่านมา
Šiame epizode išbandžiau naujuosius FL kompanijos Strategist serijos kotus - Method Feeder ir Lake. Kotai smagūs, jautrūs puikiai tinka Method Feeder žūklei ir savo kainos segmente, tikriausiai pagal kokybę, konkurentų neturi. Taip pat pratestavom naujų ričių stabdžių jėgą ir laabai įdomius masalus - Cralusso Jelly. Nematyta naujovė, pagaminta visiškai iš natūralių ir ekologiškų medžiagų, su 0 ...
Lydekų žvejyba kastingu. Nauji SavageGear kotai bei masalai + KONKURSAS - Žvejybosreikmenys.lt
มุมมอง 3Kหลายเดือนก่อน
Mūsų spiningavimo entuziastai - Andrius ir Jonas, sėdo į valtį ir išplaukė lydekų gaudyt. O pagavo tikrai neblogai, išbandė naujuosius SavageGear WhiteFish masalus, šių metų naujienas - SG6 kastinginius kotus ir pasidalino savo žvejybos patirtimis bei patarimais. Smagaus žiūrėjimo ir nepamirškite prenumeruoti, komentuoti bei dalyvauti konkurse! Šioje laidoje buvo naudota: SG White Fish masalai ...
Karšių žvejyba Nemune - Žvejybosreikmenys.lt
มุมมอง 6Kหลายเดือนก่อน
Nuvykome pagaudyti karšių į Nemuną, visiem gerai žinomą vietą. Atsistojome šiek tiek už vadinamo "halkozo", kad šiek tiek žvejyboje ramybės būtų. Tolimų metimų atlikti nereikėjo, karšiai čia plaukioja visai netoli kranto. Kaip pamatysite, skaniai jie valgė Benzar Mix ananasinį jauką, pagardintą uodo trūklio lervomis. Šį kart, Lietuvos upių tėvas buvo ganėtinai dosnus. Pusdienį pagaudėme smagiai...
Arvydai PERCHLAKE atidarymas ir ešerių žūklė - Žvejybosreikmenys.lt
Turėjome galimybę sudalyvauti Arvydų Perch Lake tvenkinio atidaryme. Perspektyvus tvenkinys, nors žvejybos dieną buvo ir ganėtinai įnoringas, bet visus žvejus palepino gražiais dryžuotais priešininkais. Pradžioje ešeriai buvo ganėtinai aktyvūs ir prasidėjus tvenkinio atidarymui, pirmąjį pavyko pagauti iškart už 1,5 minutės. Pirmą dienos dalį ešeriai kibo įvairiais spiningavimo būdais, antrąją -...
Bemasalinės A B C - Žvejybosreikmenys.lt
Poledinė žūklė bemasaline aviža, labai sparčiai populiarėjantis žvejybos būdas. Greitas, patogus ir labai efektyvus. Šiai žūklei nereikia naudoti gyvo masalo, o tik žvejo rankos judesiais, bei bemasale avižėle suviliojami laimikiai. Apie šios žūklės niuansus tikriausiai kalbėti būtų galima ištisas valandas, tad šiame vaizdo įraše pasidalinome savo pagrindiniais dalykais, ką vertėtų žinoti prade...
Lydekų žvejyba rudenį su Evaldu Bubuliu - Žvejybosreikmenys.lt
Šalna, giedra, pilnatis ir nėra vėjo - “geriausios” sąlygos lydekų žūklei. O jeigu valtyje dar sėdi ir operatorius, tai kaip taisyklė, kibimas sumažės bent jau du kartus. Ši laida ir bus apie realistišką lydekų žūklę, kai netinkamos sąlygos ir visos kortos atrodo verčiasi ne į tavo pusę. Bet oro žvejybai nepasirinksi. Ir šį kart bandėm suktis iš padėties, atmėtėm tikrai nuoširdžiai ir šiaip ne ...
Street fishing in Kaunas - Žvejybosreikmenys.lt
Streetfishingas - žūklės būdas, kurį jau labai senai norėjau išbandyti, o Kaunas, miestas tarp dviejų didžiausių Lietuvos upių, tam puikiai tiko. Pasivaikščiojom upių pakrantėmis, pasigrožėjom vaizdais, aplink miesto gyvenimas bėga sava tėkme, o mes savo masalus metam į upės vagą ir tikimės sulaukt kibimo. Žvejyba nebuvo lengva, reikėjo ieškoti žuvies, o ją suradus, dar nereiškia, kad sulauksim...
Ar pavyks pagauti plačiakaktį? Žvejybosreikmenys.lt
Pasiskaitęs bei peržiūrėjęs vaizdo įrašus apie plačiakakčių žvejyba, sukauptas žinias nusprendžiau išbandyti ir praktikoje. Juolab, kad labai norėjosi išmėginti masalus, įrankius bei sistemas ir šiuo nauju žūklės būdu pagauti labai įdomią žuvį. Na, o gavosi, kaip gavosi :D Reikia prisitaikyti prie situacijos. O kaip visada, patikimas Method Feeder žūklės būdas išgelbėjo mūsų dieną. Galbūt jums ...
Method Feeder žvejyba ir Top Mix produkcijos testavimas - Žvejybosreikmenys.lt
Pradėjome dirbti su dar vienu Vengrijos sportininkų sukurtu prekės ženklu Top Mix. Galbūt kažkam jau girdėtas, bandytas, o kitiems bus naujiena. Daug patirties su šia produkcija neturėjome ir mes, tad gavę krovinį, pasigrožėję spalvomis ir kvapais, nusprendėme išbandyti įrankius ir žvejyboje, bei pažiūrėti, kaip jie veikia Lietuvos vandenyse. Pusdieniui nulekėme į Pykaičių telkinius ir sėdomė p...
Karšių žvejyba Nemune + KONKURSAS - Žvejybosreikmenys.lt
Greita ir smagi karšių žvejyba Nemune. Kibimas tikrai nebuvo labai aktyvus, orų permaina manau taip pat prie jo pagerinimo neprisidėjo. Bet vieną kitą plačiašonį pavyko suvilioti. Per žūklę teko pakeisti kelias vietas, nes kai pakrantėje likome vieni ir visi kiti žvejai išvažiavo namo, supratome, kad tai nėra pats geriausias ženklas :D Nors dieną prieš, šioje vietoje kibimas buvo tiesiog puikus...
Haldorado Team Feeder meškerių apžvalga - Žvejybosreikmenys.lt
มุมมอง 2.6Kปีที่แล้ว
Sparčiai Lietuvoje populerėjantis prekės ženklas Haldorado, gali pasiūlyti tikrai kokybiškų įrankiu subalansuotų Method Feeder žvejybai! Šiome epizode apžvelgėme populiariausias jų pagamintas meškerės ir pasidalinome savo nuomone bei įžvalgomis. Tikimės turinys bus jums įdomus bei naudingas. Nuorodos į bandytus įrankius paliekame žemiau Team Feeder meškerykočiai - bit.ly/3JILZ6B Ritė naudota to...
Eršketų žvejyba - Žvejybosreikmenys.lt
มุมมอง 10Kปีที่แล้ว
Puikiai praleistas laikas ir gerai sukovota su šiais priešistoriniais "dinozaurais". Eršketas - labai stiprus ir rimtas priešininkas, kurį nėra taip lengva įparkuoti į graibšto tinklelį. Atsargūs jų kibimai ir pastovus plaukiojimas aplink masalus su šėryklomis, užkabinant valus, puikiai patikrina žvejo kantrybę ir susikaupimą. Daug neištrauktų laimikių, daug ne laiku atliktų kirtimų, lūžę graib...
Method Feeder žvejyba. Naujų produktų testavimas - Žvejybosreikmenys.lt
มุมมอง 16Kปีที่แล้ว
Labai smagiai pasportavome ir puikiai atsidarėme Method Feeder žvejybos sezoną. Savo parduotuvės asortimentą šiemet stipriai papildėme įvairia produkcija, būtent šiam žūklės būdui, todėl ir patiems labai rūpėjo išmėginti naujus jaukus, masalus bei priedus. Savo įžvalgomis bei pirmais įspūdžiais pasidalinome šiame epizode. Taip pat, išbandėme naujas Haldorado meškeres bei rites, skirtas Method F...
Žiobrių žvejyba - Žvejybosreikmenys.lt
มุมมอง 7Kปีที่แล้ว
Smagiai pažvejojome ant Bartos upės kranto. Tai buvo pirmoji žiobrių žūklė šį sezoną, Bartos upėje taip pat lankėmės pirmą kartą. Į Latvija mus patraukė viltis sugauti didelių ir gražių žuvų. Sakyčiau planas iš dalies pavyko, kibo tikrai gražūs ir stiprūs žiobriai, na ir žinoma, didžiausi nuplaukė su kabliukais burnoje :) Puikiai veikė Marmax žiobrinis jaukas sumaišytas su Bauska Intense Vimba ...
Upėtakių žvejyba + KONKURSAS - Žvejybosreikmenys.lt
มุมมอง 1.4Kปีที่แล้ว
Lynų žvejyba ir Method Feeder A B C - Žvejybosreikmenys.lt
มุมมอง 29Kปีที่แล้ว
Žvejyba Kauno mariose su feederiu. VDE Jaukai + KONKURSAS - Žvejybosreikmenys.lt
มุมมอง 11K2 ปีที่แล้ว
Žvejyba Kauno mariose su feederiu. VDE Jaukai KONKURSAS - Žvejybosreikmenys.lt
Naujieji FL Strategist ir FLX serijos feederiai | Apžvalga - Žvejybosreikmenys.lt